تاریخ انتشار: 1398/01/01 13:41
کد خبر: 105951

حدادی‌فر: نمی‌دانستم 3 اخطاره‌ام/ با نتایج اخیر از زیر فشار خارج شدیم

کاپیتان ذوب آهن در مورد برتری مقابل استقلال خوزستان صحبت کرد.
حدادی‌فر: نمی‌دانستم 3 اخطاره‌ام/ با نتایج اخیر از زیر فشار خارج شدیم

 قاسم حدادی‌فر در خصوص برتری ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نتیجه خوبی بود و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز مهم دیگر هم بگیریم و کمی اوضاعمان هم از نظر امتیاز در جدول و هم از نظر روحی بهتر شود و با نتایج اخیر تا حدودی از زیر فشار این فصل خارج شویم.

وی در مورد اینکه برتری ذوب آهن را به ضعف استقلال خوزستان ربط می‌دهند گفت: اصلاً اینطور نیست و استقلال خوزستان تیم خیلی خوبی است و ما را خیلی تحت فشار گذاشت. نباید قدرت این تیم را با توجه به جایگاهش در جدول سنجید و واقعاً تیم خوبی بودند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد درخشش ارسلان مطهری در ترکیب تیم گفت: خدا را شکر و برای ارسلان خیلی خوشحالم که توانسته بدرخشد و توانایی‌های خودش را نشان دهد. بازیکن خوبی است و خیلی زحمت کشید و تمرین کرد تا به شرایط خوبش برگردد و امیدوارم ادامه داشته باشد.

حدادی‌فر در مورد محرومیت از بازی بعد عنوان کرد: من نمی‌دانستم که 3 اخطاره هستم و آقای فغانی هم می‌توانست به من اخطار ندهد ولی خب اتفاقی است که افتاده و بازی حساسی را در دربی از دست دادم و خیلی حیف شد. ولی مطمئنم بچه‌ها به خوبی جای من را پر می‌کنند.

وی در مورد نتایج اخیر تیمش گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم ولی خدا را شکر با نتایج هفته‌های اخیر تا حد از زیر فشار خارج شدیم و در آسیا هم عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم ادامه داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48angn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حدادی فر: ذوب آهن تمدید نکند خداحافظی می کنم
نهایتا یکی دو فصل دیگر بازی می کنم