تاریخ انتشار: 1398/01/02 13:52
کد خبر: 105868

اشکان خورشیدی، جدی ترین گزینه برای قضاوت دربی 89

داور دربی 89 به زودی معرفی می شود.
اشکان خورشیدی، جدی ترین گزینه برای قضاوت دربی 89

در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که در حال حاضر شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارند و آبی پوشان پایتخت با ۴۳ امتیاز دوم هستند.

در روز‌های گذشته حواشی زیادی برای زمان برگزاری شهرآورد پایتخت بوجود آمد، اما سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در این‌باره بیان کرد: دربی به طور قطع ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و زمان آن تغییر نخواهد کرد.

همچنین در روز‌های گذشته اخبار زیادی درباره داور دیدار پرسپولیس و استقلال شنیده می‌شد که حکایت از این دارد که اشکان خورشیدی داور ۴۰ ساله مازندرانی، گزینه اصلی قضاوت شهرآورد است و به احتمال زیاد او این دیدار را سوت خواهد زد. او در لیگ هجدهم بازی‌های حساسی را قضاوت کرده و عملکرد خوبی داشته است.

البته داوود رفعتی،  رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال  بیان کرد، به ۲ گزینه  نهایی برای انتخاب داور شهرآورد ۸۹ رسیدیم و ۷-۸ فروردین نام آن را اعلام می‌کنیم. ابتدا باید با مهدی تاج،  رئیس فدراسیون فوتبال مشورت کنیم و سپس نام داور دربی اعلام می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj7qd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ تیم داوری دربی 84 معرفی شد