تاریخ انتشار: 1398/01/03 14:33
کد خبر: 105763

خبر بد برای استقلال/ بازگشت کاپیتان برزیلی الهلال به جمع عربستانی ها

کاپیتان مصدوم الهلال با تلاش شبانه روزی کادر پزشکی زودتر از موعد به تمرینات قهرمان عربستان بازگشت.
خبر بد برای استقلال/ بازگشت کاپیتان برزیلی الهلال به جمع عربستانی ها

مصدومیت کارلوس ادواردو در جریان جدال با الدحیل در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا موجی از نگرانی برای طرفداران الهلال از همه مهم تر زوران مامیچ رقم زد. ستاره برزیلی لنگان لنگان زمین را ترک کرد تا پیش بینی های اولیه از دوری سه تا پنج هفته ای کاپیتان الهلال حکایت داشته باشد.

اخبار و گمانه زنی ها پیرامون ادواردو تا جایی پیش رفت که الریاضیه مدعی شد ممکن است الهلالی ها در غیاب ستاره برزیلی خود چند بازی مهم را برگزار کنند. یکی از این بازی ها رویارویی با استقلال ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان همین طور دربی حساس شهر ریاض برابر النصر بود که نتیجه هر دو بازی برای طرفداران این باشگاه اهمیت فراوانی داشت.

در شرایطی که تمرینات الهلال برای مصاف با تیم اُحد پیگیری می شد بازگشت ادواردو برزیلی به جمع بازیکنان موجی از امیدواری را رقم زد. این بازگشت به قدری جالب بود که هم تیمی های کاپیتان برزیلی برای استقبال از کارلوس ادواردو تونل وحشت ایجاد کردند تا بازگشت او را به این شکل جشن بگیرند.

الهلال که بهترین روزهای سال های گذشته را تجربه می کند حالا در آستانه بازی های مهم پیش رو در رقابت های داخلی و آسیایی از تمام ستاره های خود بهره خواهد برد از جمله ستاره ای همچون کارلوس ادواردو که در ساختار تهاجمی الهلال نقشی کلیدی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olvjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال غیبت بهترین بازیکن الهلال مقابل استقلال