تاریخ انتشار: 1398/01/04 13:38
کد خبر: 105674

جنجال جدید مخالفان کی روش؛ این بار هم پای "عادل" در میان است (عکس)

تصویری از اولین حضور رسمی کارلوس کی‌ روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا منتشر شده که در بین منتقدان ایرانی اش بار دیگر موجی از واکنش منفی به دنبال داشته است.

 کی روش در بازی با ژاپن در پوشاک برند مورد علاقه‌اش یعنی آدیداس دیده می شود اما این بار نه‌تنها مثل سایر نیمکت‌نشین‌ها گرمکن رسمی تیم ملی را به تن کرده، بلکه بر خلاف ایران، لوگوی فدراسیون فوتبال را هم از روی لباسش نکنده است.

برخی منتقدان کی روش با بازنشر این تصویر در فضای مجازی نوشته اند:

یعنی شما یک در هزار فکر کنید کی روش در کلمبیا جرات چنین جسارتی را داشته باشد که مثل ایران لباسی با برند دیگر بپوشد ، از کیفیت لباس به خاطر قرارداد پشت پرده که حالا رو شده بد بگوید و…، قطعا اگر چنین کند ، احتمالا عاقبتش از عاقبت اسکوبار ( بازیکن ملی پوش کلمبیا که پس از جام جهانی ۱۹۹۴ به خاطر گل به خودی به قتل رسید ) بدتر خواهد شد!

ناگفته نماند از ساعت مچی منقش به بند پرچم کلمبیا هم خبری نیست. بالاخره پوپولیسم همه جای دنیا جواب نمی‌دهد. اینکه هشت سال پرچم دستت بگیری و فقط دو ماه بعد از جدایی ، با اینکه می دانی پولت پرداخت شده و به خاطر تحریم ها با تاخیر در حسابت می نشیند ، دنبال شکایت به فیفا بروی…!

واقعا چقدر ما ساده بودیم که به هر شکلی او را می پرستیدیم و در این بین قطعا یکی از مقصران این همه پرستش کی روش ، شخص عادل فردوسی پور است !


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279mwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات تند مهدی تاج علیه کارلوس کی‌روش