تاریخ انتشار: 1398/01/05 12:41
کد خبر: 105586

دربی بهترین فرصت برای ستاره پرسپولیس؛ تولد دوباره ستاره برانکو؟

دربی بایتخت بهترین فرصت به بازیکن باتکنیک سرخ پوشان است که توانایی خود را نشان دهد.
دربی بهترین فرصت برای ستاره پرسپولیس؛ تولد دوباره ستاره برانکو؟

سروش رفیعی در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که رسما به پرسپولیس پیوست. این بازیکن با تکنیک به خاطر محرومیت سرخ پوشان از جذب بازیکن از ابتدای فصل نتوانست برای تیمش به میدان رود و در نیم فصل دوم پیراهن تیم محبوبش را بر تن کرد.

سروش رفیعی در چند بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت نشان داد که از وضعیت خوبی برخوردار نیست اما در دیدار برابر نساجی بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت و تک گل تیمش را هم به ثمر رساند تا پرسپولیس بازنده این دیدار نشود.

به نظر می رسد که برانکو ترجیح می دهد که از بشار رسن در ترکیب اصلی استفاده کند و این بازیکن عراقی را به سروش رفیعی ترجیح می دهد.

با توجه به حضور رسن در اردوی تیم ملی فوتبال عراق به احتمال خیلی زیاد برانکو این بار سروش رفیعی را در ترکیب اصلی تیمش به میدان بفرستد. سروش رفیعی پیش از این سابقه گل زدن به استقلال را در دربی در کارنامه دارد و با پیراهن تراکتور سازی هم دروازه رحمتی را به زیبایی هر چه تمامتر باز کرده است تا نشان دهد که در گل زدن به استقلال تخصص لازم را دارد.

دربی بهترین فرصت برای سروش است تا خود را به برانکو تحمیل کند و بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد. باید دید که آیا سرمربی سرخ پوشان از او در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا نه. تکنیک و نبوغ این بازیکن اگر آماده باشد می تواند شانس پرسپولیس را برای پیروزی بالا برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlylk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هافبک پرسپولیس برای درمان به قطر رفت