تاریخ انتشار: 1398/01/07 15:54
کد خبر: 105427

گزارش تمرین استقلال/ مهاجمان با شفر تمرین کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعدازظهر امروز به طور اختصاصی با مهاجمان تیمش تمرین کرد.
گزارش تمرین استقلال/ مهاجمان با شفر تمرین کردند

تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۴ همانند روز گذشته در زمین ورزشگاه غدیر برگزار شد.

* بارش باران شدید در روزهای گذشته سبب شده تا استقلال تمرینات خود را در چمن مصنوعی ورزشگاه غدیر انجام دهد و نتواند از زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی استفاده کند.

* فرهاد کاظمی که در ورزشگاه غدیر حضور داشت، قبل از شروع تمرین با مهدی رحمتی و پژمان منتظری، خوش و بش و دقایقی هم با فرهاد مجیدی به طور اختصاصی صحبت کرد.

* امید نورافکن کاپیتان تیم امید ایران که صعود تیمش به مرحله بعد مسجل شده است، بعدازظهر امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و دقایقی با شفر به گفت‌وگو نشست.

* قبل از شروع تمرین، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بازیکنانش صحبت کرد و از آنان خواست تا با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع دربی باقی نمانده است، تمرینات خود را با جدیت بیشتری انجام دهند.

* پس از صحبت‌های شفر، بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده، سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند که «کولی» و «طاهری» به دقت این تمرین را زیر نظر داشتند.

* بخش بعدی تمرین، اختصاص به کارهای ترکیبی و سانتر از جناحین داشت. در آیتم بعدی، بازیکنان یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

* سرمربی تیم فوتبال استقلال با دقت تمام، این بازی را پیگیری می‌کرد و در مواقع لزوم، نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* وینفرد شفر که از حساسیت دربی به خوبی باخبر است، امروز تمرین با مهاجمان را خودش زیر نظر داشت و حدود ۳۰ دقیقه با مهاجمان استقلال تمرین کرد و به طور مرتب، نکاتی را به آنان یادآوری می‌کرد.

* تمرین بازیکنان استقلال پس از ۸۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را برای دیدار برابر پرسپولیس در روز دهم فروردین ماه ادامه خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48anek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رده بندی بهترین تیم های باشگاهی/ پرسپولیس بهترین تیم‌ ایران