تاریخ انتشار: 1398/01/07 16:39
کد خبر: 105422

جلالی: موفقیت نساجی و شاد کردن دل هواداران تنها هدف بازیکنان ما است

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: با تمام مشکلاتی که پیش روی ما قرار دارد، فقط یک هدف داریم و آن هم شاد کردن دل رنج‌کشیده‌ی مردم استان است.
جلالی: موفقیت نساجی و شاد کردن دل هواداران تنها هدف بازیکنان ما است

مجید جلالی در نشست خبری قبل از دیدار برابر سایپای تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز فرا رسیدن سال نو را تبریک می‌گویم اما باید به خانواده‌هایی که عزیزانشان را در شیراز از دست دادند، تسلیت بگویم و برای بازماندگان از خداوند صبر را مسئلت دارم.

وی ادامه داد: با مشکلاتی که گریبانگیر ما است، باید فردا برابر سایپا به میدان برویم و تمام تمرکز خود را برای این دیدار گذاشته‌ایم تا بتوانیم هوادارانمان که قلبشان برای نساجی می‌تپد را خوشحال کنیم.

جلالی افزود: بازی سختی پیش‌رو داریم ولی همه یک هدف داریم و آن هم موفقیت در این دیدار است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط جوی که این روزها در کشور حاکم است، برای شما هم مشکل‌ساز شده است؟ گفت: شرایط خوب نبود البته به ما قول داده‌اند که برای فردا زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس آماده این دیدار باشد و من امیدوارم که چنین اتفاقی بیفتد تا هم ما و هم سایپا یک بازی قابل قبول ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات شما برطرف شده و تغییراتی به وجود آمده است؟ افزود: هیچ تغییری انجام نشده و همچنان شرایط همانند گذشته است ولی بازیکنان ما تنها یک هدف دارند و آن هم موفقیت نساجی و شاد کردن دل هواداران است.

جلالی تأکید کرد: نمی‌دانم این مشکلات تا چه زمان ادامه خواهد داشت و من تا چه زمانی می‌توانم این شرایط را تحمل کنم اما وضعیت خوب نیست و با این روند، شرایط روز به روز سخت‌تر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پایان خاطرنشان کرد: من می‌دانم مسئولین ارشد استان در حال حاضر مشکلات بیشتری نسبت به این موضوع دارند اما تحمل هم حدی دارد و ما تنها به دلیل رنج‌هایی که مردم استان می‌کشند، تلاش می‌کنیم تا حداقل با پیروزی‌های پیاپی در لیگ برتر، آنها را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg9qb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نطرمحمدی: هواداران سپیدرود اتفاقات باشگاه خونه به خونه را برای خود درس عبرت قرار دهند
سرمربی سپیدرود مطرح کرد؛