تاریخ انتشار: 1398/01/07 17:43
کد خبر: 105416

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان: بحث کردیم اما درگیری‌ای در میان نبود

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان گفت: به همه بازیکنان پول داده‌اند بجز من و هربار که برای گرفتن پولم اقدام می‌کنم یک دروغ تازه می‌شنوم.
بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان: بحث کردیم اما درگیری‌ای در میان نبود

در چند روز گذشته به دلیل برخی مسائل مالی در تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان حاشیه‌هایی رخ داد که باعث شد تا شایعه درگیری محمد شادکام بازیکن این تیم به گوش برسد. این در حالیست که شادکام در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، توضیحاتی در خصوص این مسائل و اعتراضاتی که داشته، مطرح کرد.

شادکام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شایعه درگیری‌اش در تمرین نفت مسجد سلیمان به دلیل مسائل مالی گفت: من دروغ نمی‌گویم، ما با هم بحث کردیم اما درگیری‌ای در میان نبود. به هر حال مشکلاتی وجود دارد. قرار بود به همه بازیکنان پول بدهند اما به همه پول دادند جز من و در حالیکه همه بازیکنان در حدود ۵۰ درصد دریافتی داشته‌اند اما به من ۱۰۰۰ تومان هم نداده‌اند. وقتی هم اعتراض می‌کنم می‌گویند قرارداد تو بالاست و بودجه‌ای که باید با آن پول تو را بدهیم هنوز به باشگاه تزریق نشده است.

وی ادامه داد: قبل از بازی با تراکتورسازی قرار بود به من پول بدهند اما هنوز پولی نداده‌اند و فقط امروز و فردا می‌کنند؛ حتی قسم می‌خورم که برای سفر به تهران از جیب خودم بلیت هواپیما می‌گیرم. هربار هم که برای گرفتن پولم اقدام می‌کنم فقط امروز و فردا می‌کنند و به من دروغ می‌گویند. متأسفانه مسئولی هم اینجا نیست که به کار من رسیدگی کند.

شادکام خاطرنشان کرد: وقتی به سرمربی تیم می‌گویم که مشکل دارم او فقط می‌گوید پول می‌آید و پول تو را می‌دهیم اما هنوز پولی به من نداده‌اند. سرپرست باشگاه هم که هر روز یک حرف جدید به من می‌زند و در حالیکه همه پول گرفته‌اند من هنوز ۱۰۰۰ تومان هم نگرفته‌ام. متأسفانه در شرایط بسیار بدی هستم و درحالیکه دور از خانواده در مسجد سلیمان حضور دارم اما هر روز فقط دروغ می‌شنوم و مجبورم که از جیب خودم خرج کنم و بلیت هواپیما بگیرم تا به تهران بیایم.

وی در پاسخ به این سوال که به دلیل مشکلات مالی درگیر شدی و این موضوع آیا صحت دارد؟ گفت: ما درباره پول با هم بحث کردیم، متأسفانه من اهل حاشیه نیستم و حرف هم نمی‌زنم اما مردم و هواداران نمی‌دانند که من پول نگرفتم و می‌آیند روی سکوها و فحش می‌دهند! واقعاً اینها انصاف نیست که من پول نگیرم و بعد فحش هم بشنوم. هواداران نفت مسجد سلیمان بدانند که من ۱۰۰۰ تومان هم پول نگرفتم و اول به من پول بدهند بعد انتقاد کنند.

وی در مورد اینکه با این شرایط چرا قراردادش را فسخ نمی‌کند، تصریح کرد: در قراردادم بندی برای فسخ وجود ندارد و در شرایطی که همه بازیکنان پول گرفته‌اند بجز من، نمی‌توانم این کار را انجام دهم. در این سالها که در فوتبال حضور داشتم هیچگاه دنبال حاشیه و سر و صدا نبودم اما واقعاً الان از نظر روحی به هم ریخته‌ام و شرایط خوبی ندارم. با این وضعیت من یک بازی می‌توانم بازی کنم اما بازی‌های بعدی چه؟ اگر من با این شرایط روحی خراب به زمین بروم و مصدوم شوم چه کسی به فکر من است؟ مطمئناً کسی به فکر من نیست و اگر مصدوم شوم هیچکس جواب من را هم نمی‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwvrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وکیا: مقابل پرسپولیس دفاع نمی کنیم/ پول نداریم ولی کم نمی گذاریم