تاریخ انتشار: 1398/01/08 20:05
کد خبر: 105327

دایی: با این تیم نمی‌توان انتظار قهرمانی داشت

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم نگرفتن پنالتی ما در بازی با نساجی به مسائل پشت پرده ارتباطی نداشته باشد.
دایی: با این تیم نمی‌توان انتظار قهرمانی داشت

محمد دایی مربی سایپا که با توجه به اخراج علی دایی در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل نساجی شرکت کرد گفت: این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت بود و به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. مستقیم سراغ اصل مطلب می‌روم. متأسفانه امروز داوری که قبلاً هم برای ما قضاوت کرده بود و داوری‌های خوبی از او دیده بودم، در دو صحنه پنالتی برای ما رخ داد و نگرفت. در یک صحنه که حامد لک خطا کرده بود، صد درصد خطای پنالتی بود. من نمی‌گویم داور عامدانه این پنالتی را نگرفت، اما امیدوارم این به مسائل پشت پرده ارتباطی نداشته باشد. اینکه قبلاً خط گرفته باشند یا هماهنگ شده باشد و فقط امیدوارم ندیده باشد یا اشتباه کرده باشد.

وی ادامه داد: حتی اگر داور بازی (سیدمهدی سیدعلی)، صحنه را ندیده باشد، داور پشت دروازه مجسمه نیست و باید نظر بدهد. شاید اگر به جای آنها توپ جمع کن هم بگذارند، تفاوتی نمی‌کند. در صحنه بعدی که بازیکن نساجی خیلی راحت دروازه‌بانی کرد و پنالتی نگرفتند، اما همانطور که می‌گویم فقط امیدوارم عمدی در کار نباشد. داوری‌ها طوری شده است که من خودم کم کم در حال شک کردن هستم.

«در نیم فصل دوم تیم شما روند خوبی نداشته و پس از جدایی مهدی ترابی عملکرد خوبی نداشتید و از آسیا هم حذف شدید». دایی در واکنش به این سؤال گفت: با نظر شما موافق نیستم. ما تیمی هستیم که در نیم فصل دوم باخت نداشتیم و 5، 6 بازی است گل نخورده‌ایم. یک روز فوتبال ایران به بازیکنان جوانی که ما به آنها بازی می‌دهیم، افتخار خواهد کرد. بازیکنان 19، 20 ساله که یک روز می‌بینید چه بازیکنان بزرگی می‌شوند. بازی کردن با این جوان‌ها تبعات دارد و این را قبول کردیم. امروز 60 درصد تیم‌مان را نداشتیم با این جوان‌ها بیش از 60 دقیقه از بازی را سوار کار بودیم. همانطور که گفتم فوتبال ایران روزی به این جوان‌ها افتخار خواهد کرد. فکر می‌کنم فقط داور امروز کمی با تیم حریف مهربان بود و با اینکه از او داوری‌های خوبی دیده بودم، اما فکر می‌کنم همانطور که داوران قبلاً ما را قلع و قمع کرده بودند، امروز هم همینطور بود.

مربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: کسی از سایپا انتظار قهرمانی ندارد و تیمی هستیم که به لحاظ بودجه‌ای جزو دو سه تیم آخر هستیم. با کمترین پول و امکانات تیم را بسته‌ایم و حتی اندازه تیمی چون نساجی هم هزینه نکرده‌ایم. ما با بازیکنان جوان تیم را بسته‌ایم که آینده برای اینهاست. با این تیم نمی‌توان انتظار قهرمانی داشت، اما در عوض یک عده جوان را به فوتبال مملکت معرفی کرده‌ایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48avpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی شاگردان دایی و نکونام