تاریخ انتشار: 1398/01/08 20:15
کد خبر: 105325

فرکی: ناراضی ام چون می‌توانستیم برنده باشیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که تصمیم کوپال ناظمی داور بازی این تیم برابر سپیدرود در اعلام پنالتی برای میزبان اشتباه بوده است.
فرکی: ناراضی ام چون می‌توانستیم برنده باشیم

حسین فرکی در نشست خبری پس از تساوی 2 -2 خارج از خانه تیمش مقابل سپیدرود گفت: همان طوری که روز گذشته گفتم، ما به دنبال یک بازی زیبا هستیم و طبیعی بود که به دنبال پیروزی در بازی امروز باشیم. امروز در سخت‌ترین شرایط برابر سپیدرود قرار گرفتیم.

وی افزود: در نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم. حریف به خاطر استرس کمی محتاط بازی کرد و به دنبال ضدحملات بود که ما فرصت ندادیم و توانستیم در آخرین دقیقه به گل اول برسیم و این چیزی بود که برایش برنامه‌ریزی کرده بود. در بین دو نیمه توصیه‌های لازم را انجام دادیم و گفتیم که حریف به دنبال یک بازی انتحاری و جبران نتیجه است و شاید در این شرایط بتوانیم به گل‌های بعدی برسیم. نتیجه این توصیه‌ها رسیدن به گل دوم بود و برتری 2 بر صفر یک نتیجه خوب برای ما تا آن لحظه به شمار می‌رفت، اما متاسفانه تمرکز تیم بهم ریخت و کار به تساوی کشیده شد. سپیدرود در نیمه دوم فشار آورد و این طبیعی بود. هنوز آن شرایطی را که بتوانیم در این وضعیت بازی را کنترل کنیم و به گل‌های بعدی برسیم، نداریم.

سرمربی پیکان درباره صحنه پنالتی تیم میزبان گفت: من هنوز فیلم صحنه را ندیده‌ام، اما اعتقاد دارم که پنالتی نبود و توپ به دست بازیکن ما اصابت نکرده که پنالتی باشد. امیدوارم تصمیم داور در اعلام پنالتی درست بوده باشد، اما اگر اینگونه نباشد، باید فکر کنیم که با این اشتباهات نتیجه تغییر می‌کند.

فرکی عنوان کرد: از عملکرد تیم در لحظات پایانی راضی نبودم، چرا که وقتی حریف 10 نفره شد فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. من از بازیکنانم عصبانی هستم که چرا فرصت‌های خود را تبدیل به گل نکردند. در واقع این تنها نقطه منفی در دقایق پایانی بود که به بازیکنانم اعتراض دارم. هیچ تیمی به اندازه ما تا این اندازه مقابل سپیدرود فرصت گلزنی نداشته است. در مجموع بازی زیبا، تند و روانی بود و همه چیز داشت و خوشحالیم که شرایط پیکان را تغییر داده‌ایم و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

وی در خصوص اشتباه داوری گفت: همیشه برای داوری احترام قائل هستم و در سخت‌ترین شرایط نیز گفته‌ام که باید به داوری کمک کنیم، اما امروز به کمک داور گفتم که هیچ وقت در عمرم به اندازه بازی امروز ندیدم که داوری اشکال داشته باشد. شخصاً احساس کردم داور تحت فشار است و اشتباهاتی برای هر دو طرف دارد که ما بیشتر آسیب دیدیم. واقعا قابل قبول نیست که آن صحنه پنالتی باشد. همچنین در صحنه تکرار پنالتی به نفع ما نیز عنوان شد که بازیکن شماره 14 ماه زودتر از ضربه به داخل محوطه جریمه رفته است و دلیل تکرار پنالتی همین موضوع بوده است.

فرکی خاطرنشان کرد: زمانی که سپیدرود را آنالیز کردیم، می‌دانستیم چه چیزی می‌خواهیم. من فقط ایراد را به لحظات پایانی بازی می‌دانم که بازیکنانم گلزنی نکردند. آنالیز ما از بازی امروز درست بود و آن چیزی که می‌توانم بگویم، این است که نقطه منفی این بازی عدم استفاده از موقعیت‌ها بود. ما در خانه حریف بازی می‌کردیم و اگر از نتیجه ناراضی هستم، به دلیل آن است که می‌توانستیم برنده باشیم. امیدوارم در آینده جبران کنیم. من از حرکت رو به جلوی تیم راضی هستم و افسوسم فقط به خاطر بازیکنانم است که تلاش زیادی در زمین می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368vnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهتاش فریبا: اسماعیلی برای دادن پاس خساست کرد