تاریخ انتشار: 1398/01/09 14:01
کد خبر: 105276

خلیلی: لذتبخش‌ترین گل زمان فوتبالم اولین گلم در دربی بود

سرپرست کنونی پرسپولیس یکی از کسانی است که سابقه درخشانی در دربی دارد و از این حیث از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است.
خلیلی: لذتبخش‌ترین گل زمان فوتبالم اولین گلم در دربی بود

در آستانه دربی به سراغ کسی روی نیمکت پرسپولیس رفتیم که یکی از محبوب‌ترین بازیکنان سابق این تیم بین هواداران با توجه به سابقه درخشان گلزنی در جدال با استقلال محسوب می‌شود. محسن خلیلی در آستانه تجربه اولین دربی‌اش روی نیمکت امیدوار به کسب نتیجه مناسب برابر استقلال است.

وی در ابتدای صحبت‌هایش درباره سال ۹۷ که انتهایش با حضورش روی نیمکت پرسپولیس همراه بود گفت: سال بدی برای من نبود هر سال تلاش می‌کنم با انرژی بیشتری سال جدید را آغاز کنم اتفاق خوبی برای من افتاد، مهمترین اتفاق این بود که دوباره به تیم محبوبم بازگشتم و توانستم دوباره هواداران را از نزدیک ببینم.

خلیلی که موفق به دریافت مدرک Aمربیگری شده گفت: به خاطر همین است که می‌گویم اتفاقات خوبی افتاد چون یکی از بالاترین مدارک مربیگری را به دست آوردم. این اتفاقات در کمتر از یک هفته به وقوع پیوست هم مدرک A گرفتم و هم مدیر پرسپولیس شدم. هیچ وقت این اتفاقات دو ماه آخر سال را فراموش نمی‌کنم.

وی درباره سختی‌های کار سرپرستی در پرسپولیس گفت: بار تمام اتفاقات تیم روی دوش سرپرست است. خیلی هم استرس دارد چون در چند و چون تمامی اتفاقات هستیم به همین دلیل درگیری‌های روزانه زیادی داریم.

وی با اشاره به خاطرات سرپرستی محمود خوردبین گفت: چند وقت پیش محمودخان خوردبین را دیدم ما خیلی رابطه خوبی باهم داریم و یکی از کسانی که باعث شد من به پرسپولیس بیایم ایشان بود. به وی گفتم یادم است زمانی که شما سرپرست بودید هر وقت می‌دیدم‌تان هدفون در گوش‌تان بود من فکر می‌کردم ایشان آهنگ گوش می‌کند در حالی که ایشان در حال صحبت‌ کردن با تلفن بود الان که این سمت را گرفتم تازه می‌فهمم آن موقع ایشان چقدر کار داشت. مهمترین مساله این است که باید تمام کسانی که با شما تماس می‌گیرند را راضی نگه داری چون وقتی که یک تلفن زنگ می‌خورد و چند دقیقه صحبت می‌کنی یک دفعه چندین نفر هم پشت خط هستند و شاید از خاطرت برود که با آنها تماس بگیری.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره رسم دروغ سیزده گفت: با شناختی که دوستان از من دارند زیاد اهل دروغ گفتن نیستم. اما شما بنویسید خلیلی دوباره به میادین بازگشت.

خلیلی درباره لذتبخش‌ترین گل در زمان فوتبالش گفت: فکر می‌کنم گل اولی بود که در دربی 86 به ثمر رساندم. فشار زیادی روی من بود تا آن موقع 5،6 گل زده بودم و انتظارات از من این بود که در دربی گلزنی کنم. این گل باعث شد فشار از رویم برداشته شود.

وی درباره دلتنگی‌اش از فوتبال گفت: خدا را شکر که الان در کنار پرسپولیس هستم و دوباره خاطراتم را با آنها مرور می‌کنم. قدم زدن در چمن ورزشگاه آزادی لذت خاصی برایم دارد.

خلیلی که روزهای تلخ و شیرینی در فوتبال پشت سر گذاشته درباره نام کتاب زندگینامه‌اش گفت: تا به حال به آن فکر نکردم. نویسنده باید تصمیم بگیرد اما خودم دوست دارم اسم آن را رفت و برگشت بگذارم.

وی در پایان گفت: دعای سلامتی برای مردم ایران و اینکه زودتر مشکلات اقتصادی جامعه حل شود زیرا مردم ما لیاقت بهترین‌ها را دارند. امیدوارم دربی نیز فوتبال زیبایی برای هواداران داشته باشد و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bvpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی: شکست پرسپولیس مقابل السد ثمره بازی‌های فشرده لیگ برتر بود