تاریخ انتشار: 1398/01/10 19:46
کد خبر: 105103

کامیابی نیا: اگر چیزی گفتم از شفر معذرت‌خواهی می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با کسب ۳ امتیاز پیروزی شیرینی در دربی به دست آوردیم.
کامیابی نیا: اگر چیزی گفتم از شفر معذرت‌خواهی می‌کنم

کمال کامیابی‌نیا بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دربی ۸۹ گفت: خداراشکر مردم از دربی لذت بردند، بازی سنگینی بود و با توجه به شرایط خاصی که دو تیم در جدول داشتند حساس شده بود. خداراشکر ۳ امتیاز را گرفتیم و در صدر ماندیم، خیلی شیرین بود اما این بازی تمام شد و باید به بازی بعدی مقابل پیکان فکر کنیم.

وی درباره قضاوت داور مسابقه گفت: خورشیدی خوب سوت زد اما روی پنالتی هم می‌توانست بگیرد و هم نگیرد، من توپ را زدم اما بعدش باقری با من برخورد کرد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری در نیمه اول با بازیکنان حریف گفت: درگیری‌ای نبود، اگر هم موضوعی بوده از شفر معذرت‌خواهی می‌کنم، از پژمان هم معذرت خواهی کردم. من فقط تذکر دادم اما کنار زمین شلوغ بود و باعث درگیری شده بود، اگر هم چیزی گفته‌ام معذرت‌خواهی می‌کنم. 

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سوال که در نیمه اول بازی پر برخورد بود اما در نیمه دوم چرا آرام دنبال شد چرا در بین دو نیمه توصیه‌ای به بازیکنان شده بود، گفت: به هیچ عنوان؛ ما گل زده بودیم و در نیمه دوم استقلال فشار می‌آورد و طبیعی بود از گلمان دفاع کنیم.

وی درباره خراب کردن پنالتی با چیپ فرشید اسماعیلی گفت: شرایط سخت است بهترین بازیکنان هم پنالتی خراب می‌کنند، فوتبال همین است و امیدوارم استقلال در آینده موفق باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48avma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا آنتونی استوکس دیگر ستاره نیست؟