تاریخ انتشار: 1398/01/10 19:56
کد خبر: 105101

قلعه‌نویی: بازی فردا برای ما حکم یک فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر اعتراض می‌کنیم به این دلیل است که از درون خودمان می‌سوزیم و از بیرون دیگران را می‌سوزانیم.
قلعه‌نویی: بازی فردا برای ما حکم یک فینال را دارد

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از رویارویی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: طبق آنالیزهایی که بعد از بازی در برابر ذوب‌آهن کردیم، بازی هفته پیش ما یکی از بازی‌های خوب ولی ۳ مشکل برای ما به وجود آمد از جمله بد شانسی در از دست دادن موقعیت‌ها، بدشاتسی در گل خوردن و سوت‌های اشتباه که روی پنالتی، تین پنالتی باید تکرار می‌شد و نیز یک پنالتی در دقیقه ۹۰ برای ما گرفته نشد.

وی پیرامون بازی سپاهان در برابر نفت مسجد سلیمان افزود: بازی فردا برای ما حکم یک فینال را دارد و کار سختی در پیش داریم. تیم آقای مرزبان تیم خوب، منظم و با برنامه‌ای است و ما باید برای باقی ماندن در رقابت بر سر قهرمانی امتیاز این بازی را بگیریم تا شرایط فعلی خود را حفظ کنیم.

سرمربی سپاهان پیرامون مصدوم‌های این تیم بیان کرد: متأسفانه محمد ایرانپوریان به بازی فردا نخواهد رسید ولی مسلمان بهتر شده و همینطور جلال علی محمد در ترکیب ۱۸ نفره قرار گرفته است.

وی در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اظهارات مهاجری که گفته بود تنها صدای اعتراض آقای دایی و آقای قلعه‌نویی شنیده می‌شود تصریح کرد: آقای مهاجری از دوستان من است اما من از او می‌پرسم که کدام تیم ۸ امتیاز متوالی از داوری از دست داده است با کدام تیم است که در دربی بر علیه او بیانیه صادر می‌کنند. همه علیه قلعه‌نویی موضع دارند و طبق قانون کمیته انضباطی برای صدور حکم علیه کسی باید ابتدا اظهارات شفاهی یا لایحه‌ای دفاعیه آن شخص را بررسی کند و سپس درباره او حکم صادر کند اما در مورد من چنین اتفاقی نیفتاد و آقای مهاجری باید اینها را بداند. اگر قلعه‌نویی اعتراض می‌کند به خاطر این است که از درون می‌سوزیم و از بیرون دیگران را می‌سوزانیم.

قلعه‌نویی همچنین در مورد روند نزولی تیمش در نیم فصل دوم و اینکه آیا این روند به نقل و انتقالات نیم فصل این تیم مربوط می‌شود یا خیر توضیح داد: تیم ما واقعاً شرایط خوبی دارد چرا که از نظر هزینه پنجمین تیم جدول لیگ برتر هستیم و نسبت به تیم‌های قبل از خودمان تنها ۴۰ درصد هزینه کردیم و از سوی تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس مربیانی دارند که حداقل دو سال با آنها بودند و با تیم هاهنگ شده‌اند همچنین شرایط این تیم‌ها نسبت به ما بهتر بوده و مثلاً استقلال در فصل قبلی سوم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی شده است و با توجه به این شرایط تیم ما عملکرد خوبی داشته و تا اینجا لطف خدا شامل حال ما شده و تلاش بازیکنان تیمم که بیش از توان خود تلاش می‌کنند باعث این نتیجه شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368vrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باقری: شروع خوبی داشتیم؛ مستحق این باخت نبودیم