تاریخ انتشار: 1398/01/11 12:13
کد خبر: 105063

بازی منطقی عامل برد پرسپولیس بود

کارشناس فوتبال ایران برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران را به خاطر بازی منطقی سرخپوشان دانست و اظهار داشت: پرسپولیس می دانست بعد از گل زدن باید چه روشی را انتخاب کند که موفق هم شد.
بازی منطقی عامل برد پرسپولیس بود

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دربی هشتاد و نهم پایتخت مقابل استقلال تهران گفت: پرسپولیس در دقایق اول بازی قصد داشت توپ و میدان را کنترل کند اما بازی هجومی استقلال باعث شد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ تحت فشار قرار بگیرند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره تک گلی که پرسپولیس به ثمر رساند افزود: این تیم برای کرنرها و سانتر از جناحین برنامه ویژه‌ای داشت. همین امر هم باعث شد تا پرسپولیس با استفاده از قدرت سرزنی بازیکنی همچون احمد نورالهی به گل برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد هر دو تیم پس از این گل اظهار داشت: استقلال تهران حملات خوبی را در ادامه بازی داشت. آنها فرصت پنالتی خود را نیز از دست دادند. در صورتیکه اگر این تیم در نیمه اول گلزنی می‌کرد احتمال داشت روند بازی هم بطور کلی در نیمه دوم تغییر کند. کادر فنی پرسپولیس سعی کرد این تیم را در نیمه دوم با فشردگی زیاد در میانه میدان وارد زمین کند تا فضاهای خالی را از استقلالی‌ها بگیرد. در واقع استقلال در نیمه دوم بازی رو به جلویی را انجام داد این تیم مهره‌های خوبی دارد اما پرسپولیس بود که توانست با دفاع منطقی از تک گل خودش دفاع کند.

ذوالفقارنسب در پایان ضمن اشاره به ادامه صدرنشینی پرسپولیس در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر گفت: اینکه پرسپولیس توانست استقلال را شکست دهد صرفاً سه امتیاز به همراه داشت اما روحیه بازیکنان را به بالاترین سطح ممکن رساند. کار پرسپولیس برای قهرمانی تمام نشده است و این تیم باید تا لحظه آخر برای موفقیت بجنگد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oljmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین منتظر کارت زرد سوم ربیع‌خواه!