تاریخ انتشار: 1398/01/11 12:43
کد خبر: 105058

ترابی - نادری؛ زوج دریبل‌زن دربی (عکس)

پرسپولیس با درخشش فردی بازیکنانش در دربی برنده از زمین خارج شد.
ترابی - نادری؛ زوج دریبل‌زن دربی (عکس)

در سالیان گذشته همگان تیم برانکو را بر روی اصول و شیوه خاصی می‌دانستند اما سبک بازی یکنواخت تیم برانکو سبب شد تا در این فصل اکثر مربیان بتوانند به راحتی آنها را آنالیز کنند و بتوانند مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرند.

تا وقتی که زوج علیپور - طارمی و یا حتی علیپور - منشا در سرخپوشان خودنمایی می‌کردند؛ وضعیت آنچنان بد نبود اما اکنون که بودیمیر به جای طارمی یا منشا وارد باشگاه شده است و روی هوا خیلی خوب است و روی زمین بسیار کند، برانکو مجبور به استفاده از تاکتیک دیگری برای گلزنی رسیده است.

او فشار از کناره‌ها را در دستور کار قرار داده و باتوجه به مدافعان دریبل‌زنی همچون محمد نادری و مهدی شیری و همینطور هافبک‌های خلاقی همچون سروش رفیعی و مهدی ترابی، می‌تواند به راحتی روی دروازه حریفان خطرساز شود.

در بازی روز گذشته استقلال و پرسپولیس بارها و بارها زوج ترابی - نادری مدافعان استقلال را دریبل زدند و نقش بسزایی در حملات سرخپوشان داشتند. درحالی‌که زوج ترابی - نادری موفق به 9 دریبل موفق شدند، در سمت راست زمین اما زوج رفیعی - شیری تنها یک دریبل موفق داشتند که نشان می‌دهد زوج ترابی - نادری با هماهنگی‌هایی که در ادامه راه به دست خواهند آورد، قطعا به نقطه قوت تیم پرسپولیس تبدیل خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwzjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشوبی: شکل تیمی پرسپولیس دوست‌داشتنی است/ میل پیروزی در استقلال کمتر دیده می‌شود

فرشید اسماعیلی بهتر از پاتوسی (عکس)
با وجود از دست دادن پنالتی؛