تاریخ انتشار: 1398/01/12 12:18
کد خبر: 104957

تراکتورسازی به سپاهان رسید

هفته های متمادی بود که عنوان بهترین تیم تهاجمی دراختیار سپاهان قرار داشت اما در پایان هفته بیست و سوم تراکتورسازی به این رکورد حمله کرد.
تراکتورسازی به سپاهان رسید

تراکتورسازی با 3 گلی که به تیم استقلال خوزستان در بازی های این هفته زد شمار گل های خود را به عدد 36 رساند و این همان تعداد گلی است که سپاهان هم تا به این جای کار به ثمر رسانده است. البته سپاهان با وجود سه گلی که تراکتورسازی به استقلال خوزستان زد باز هم می توانست عنوان بهترین تیم تهاجمی را در اختیار داشته باشد اما به شرط اینکه در بازی با نفت مسجد سلیمان بیش از یک گل به ثمر می رساند که موفق به انجام این کار نشد و تنها یک بار با ضربه عزت پورقاز به گل رسید.

معدل گل زده تراکتورسازی و سپاهان در حال حاضر با تعداد گل هایی که به ثمر رسانده اند 1.56 در هر بازی است.  می شود به این نکته به طور صریح اشاره کرد قدرت تهاجمی تیم سپاهان در نیم فصل دوم کم شده است. هر چند امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان اشاره کرد تیم او  خوب بازی می کند و خوب موقعیت خلق می کند اما مهاجمان به خاطر فشارهای روحی و روانی بابت قهرمانی موقعیت های مسلم را از دست می دهند.

و اما رسیدن تراکتورسازی به عنوان بهترین تیم تهاجمی نشان می دهد این تیم در دور برگشت روند خوبی را طی کرده است و به سرعت و به خوبی در مسیر قهرمانی در حرکت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gw799

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الیاسی: همه دست به دست هم می‌دهیم تا تراکتورسازی روزهای شیرینی را پشت سر بگذارد