تاریخ انتشار: 1398/01/12 14:14
کد خبر: 104944

استقلال بدون تمرین تاکتیکی به مصاف سایپا می رود

با تصمیم سرمربی استقلال تمرین امروز این تیم در سالن وزنه برگزار شد.
استقلال بدون تمرین تاکتیکی به مصاف سایپا می رود

وینفرد شفر بعد از شکست برابر پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که هرگز دیگر تیمش در چمن مصنوعی تمرین نمی کند چرا که تمرین در این زمین باعث شد آبی‌ها پیش از بازی حساس برابر پرسپولیس محمد دانشگر و وریا غفوری را از دست بدهند و فرشید باقری هم در میانه بازی  مصدوم شد و نتوانست تا پایان به بازی ادامه بدهد.

امروز در حالی قرار بود جدی‌ترین تمرین استقلال قبل از بازی با سایپا برگزار بشود که به دلیل بارش شدید باران آبی ها شرایط شرکت در زمین چمن طبیعی را نداشتند چراکه  مسئولان زمین های طرف قرارداد استقلال اجازه تمرین در این شرایط را به آبی ها ندادند.

به همین دلیل هم وینفرد شفر در اقدامی جالب تصمیم گرفت تمرین امروز تیمش را در سالن وزنه برگزار کند و با این شرایط آبی‌ها بدون حتی یک جلسه تمرین تاکتیکی به مصاف سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر می روند.

این اتفاق عجیب در شرایطی رخ داده است که استقلالی‌ها برای بازگشت به جدول و رسیدن به رتبه های بالا نیاز مبرم به انجام تمرین و پیروزی برابر سایپا دارند اما با این شرایط مشخص نیست که آیا آبی ها می توانند با آمادگی نه چندان خوب در این بازی مهم نمایش خوبی داشته باشند یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj9dr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتظار هواداران از خط حمله مرگبار استقلال؛ شکستن دو طلسم 7 ساله و 51 ساله