تاریخ انتشار: 1398/01/12 14:26
کد خبر: 104943

خطیر به اظهارات مدیربرنامه‌های پاتوسی واکنش نشان داد

باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مدیربرنامه‌های پاتوسی واکنش نشان داد.
خطیر به اظهارات مدیربرنامه‌های پاتوسی واکنش نشان داد

با توجه به مسائل مطرح شده پس از دیدار دربی و همین طور مصاحبه انجام شده از طرف مدیر برنامه‌های آیاندا پاتوسی، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال به سایت رسمی باشگاه  استقلال گفت: در خصوص مصاحبه مدیربرنامه آیاندا پاتوسی در ارتباط با اتفاقات بازی دربی لازم است تا به استحضار برسانم که اظهارات او غیر مرتبط و غیرمسئولانه بوده و صحبت‌هایی که مطرح کرده، دور از واقعیت و خارج از حیطه اختیارات یک مدیر برنامه طبق مقررات موجود است. مطابق مقررات فعالیت مدیران برنامه فیفا و فدراسیون فوتبال ایران، حیطه اختیارات مدیر برنامه Intermediary  در حد نمایندگی و ارایه خدمات به بازیکن جهت انعقاد قراردادها باشگاه مربوطه است و نه بیشتر.

بنابراین تمامی صحبتهای او  مبنی بر خروج بازیکن از کشور به واسطه توهین نژادپرستانه کذب محض و خارج از چارچوب اختیارات ایشان میباشد و در جهت ضربه زدن به منافع باشگاه استقلال تلقی خواهد شد.

وی افزود: بنده ضمن نکوهش و محکوم کردن تمامی اتفاقات روی داده در بین دونیمه و پایان بازی دربی در رختکن و هتل، لازم است به استحضار تمامی هواداران عزیز باشگاه استقلال برسانم که پس از اظهارات او باشگاه استقلال با توجه به حساسیت موضوع مطرح شده، به بررسی کامل موضوع پرداخته و اعلام می دارد که هیچگونه توهین و یا عمل نژادپرستانه از طرف بازیکنان اتفاق نیفتاده است. همانطور که قبلا عرض کردم وظایف مدیربرنامه مشخص است و مسائل فنی تیم ارتباطی به وی ندارد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: او حق ندارد درباره مسائل تیم با رسانه ها صحبت کند و اگر مشکلی پیش آمده بود و یا به بواسطه بازیکن مطلبی را مطلع شده است باید با باشگاه مطرح کند.

بنابراین ضمن احترام به او خواهشمندم تا تنها در حیطه وظائف قانونی خود صحبت و فعالیت کند و از هرگونه مصاحبه غیرمرتبط در حوزه فعالیت بازیکن و روابط بازیکن با باشگاه جدا خودداری کند. مطمئنا در صورت تکرار ماجرا باشکاه استقلال این حق را برای خود قائل خواهد شد تا از طریق مجاری قانونی و مطابق قوانین و مقررات داخلی و بین المللی فیفا اقدام کند. ما و همه ارکان باشگاه بنا به دستور و تاکید مدیرعامل محترم از هرگونه حاشیه دوری کنیم و فقط در راستای موفقیت تیم تلاش کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj8l6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شبانه به کمیته اخلاق رفتم