تاریخ انتشار: 1398/01/14 08:50
کد خبر: 104841

آمار عجیب استقلال در دیدارهای خانگی

تیم فوتبال استقلال در این فصل به جز آن که بهترین خط دفاعی را دارد، یک آمار فوق العاده دیگر نیز از خود به جای گذاشته است.
آمار عجیب استقلال در دیدارهای خانگی

تیم فوتبال استقلال در این فصل بهترین عملکرد ممکن را در فاز دفاعی داشته و با تنها ۹ گل خورده در پایان هفته بیست و سوم دارای بهترین خط دفاعی این مسابقات نیز می‌باشد. ضمن اینکه استقلال یک آمار عجیب هم در دیدارهای خانگی از خود به جای گذاشته است.

در این فصل تنها ۲ بار در ورزشگاه آزادی توپ از خط دروازه آبی پوشان عبور کرده که آنها در یک بازی میزبان و در یک بازی میهمان بوده‌اند تا آمار فوق‌العاده تنها یک گل خورده در بازی‌های خانگی را از خود به جای گذاشته باشند.

تنها گل خورده استقلال در دیدارهای خانگی به دیدار مقابل سپاهان در هفته دهم باز می‌گردد که آبی پوشان در بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

سید مهدی رحمتی که این روزها با بی سابقه‌ترین هجمه انتقادات از سوی هواداران روبرو شده، رکورد ۱۰۰ درصد کلین شیت در دیدارهای خانگی را از خود به جای گذاشته است.

آبی پوشان دوبار در ورزشگاه آزادی تسلیم شده‌اند که سهم حسینی و رحمتی دو دروازه‌بان این تیم هر کدام یک گل است. دروازه حسینی مقابل سپاهان و دروازه رحمتی مقابل پرسپولیس در هفته گذشته باز شد و استقلال در هر دو بازی متحمل شکست یک بر صفر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwl6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر 11 بازیکن استقلال برای دربی را مشخص کرد