تاریخ انتشار: 1398/01/14 14:10
کد خبر: 104797

سپیدرود تیمی است که سخت می‌بازد!

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سپیدرود تیمی است که سخت می‌بازد.
سپیدرود تیمی است که سخت می‌بازد!

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود گفت: عرض تسلیت بابت درگذشت بزرگمرد هنر ایران جمشید مشایخی دارم. همچنین بابت درگذشت هموطنان در سیل استان‌های فارس و گلستان تسلیت می‌گویم. از خداوند می‌خواهم که لطف و عنایت داشته باشد. درود بر مردم ما که پشت هموطنان‌مان را خالی نکردند. عید مبعث را هم تبریک می‌گویم.

وی درباره بازی فردا اظهار داشت: این شانس را داشتم که 10 بازی آنها را نگاه کنم و گروه آنالیزمان کار کرده است. تیمی هستند که سخت می‌بازند و شرایط بازنده را قبول ندارند. در خانه خودشان که خیلی خوب بازی می‌کنند و مقابل پرسپولیس و سایپا و استقلال خوزستان خوب بودند. سپیدرود نشانه یک تیم کامل شمالی است. ما هم وضعیت بدنی‌مان خوب است و از ترکیب 11 نفره جدا شدیم و به ترکیب 20 نفره رسیدیم. این توانایی را داریم که جوانان‌مان هر کدام که بازی می‌کنند کیفیت بازی‌مان را حفظ می‌کنند.

منصوریان ادامه داد: به بازیکنانم گفتم که کیفیت بازی‌ها در صدر جدول با پایین جدول تفاوتی ندارد. برای همین به بچه‌ها گفتم و برای بازی‌های بزرگ آمادگی کامل داریم اما اگر احساس این را داشته باشند که سپیدرود پاییین جدول هست سخت در اشتباه خواهند بود. با تمام احترام به سپیدرود نگاه می‌کنیم و به داخل زمین می‌رویم و امیدوارم با نکات تاکتیکی که به بازیکنان گوشزد کردیم بتوانیم 3 امتیاز را در داخل خانه نگه داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368zdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان منصوریان شنبه در تهران