تاریخ انتشار: 1398/01/14 16:07
کد خبر: 104782

نمی‌خواهیم بار دیگر برابر پرسپولیس غافلگیر شویم

هافبک پیکان مدعی است تیمش قادر به توقف صدرنشین لیگ برتر خواهد بود.
نمی‌خواهیم بار دیگر برابر پرسپولیس غافلگیر شویم

پرسپولیس بعد از پیروزی بزرگ در دربی، اکنون برای حفظ صدرنشینی باید برابر پیکان قرار گیرد. در این سمت اما خودروسازان با عبور از روزهای تلخ طی هفته‌های اخیر نتایج مناسبی کسب کرده‌اند و مدعی هستند برابر پرسپولیس نیز قادر به نمایش مناسب و توقف صدرنشین خواهند بود.

امیرحسین کریمی، هافبک میانی پیکان در خصوص بازی فردای تیمش می‌گوید: برابر سپیدرود بدشانس بودیم و از پیروزی ناکام ماندیم. با این حال اکنون آماده‌ایم تا چالش بزرگ‌تری را مقابل پرسپولیس تجربه کنیم و بری این بازی انگیزه زیادی داریم.

وی ادامه داد: در بازی رفت شکست تلخی را مقابل پرسپولیس تجربه کردیم که هنوز نمی‌توانیم آن را باور کنیم. اکنون در زمین خودمان باید بازی رفت را جبران کنیم و به امتیاز بازی دست پیدا کنیم. برای حریف احترام زیادی قائلم و آنها صدرنشین و مدعی قهرمانی هستند اما ما نیز به پتانسیل خودمان باور داریم و این مساله باعث می‌شود تا برای پیروزی از تمام توان سود ببریم.

هافبک جنگنده پیکان با اشاره به قدرت حریف در خط میانی گفت: بازیکن قدرتمندی در خط میانی پرسپولیس حضور دارند و یکی از نقاط قوت حریف محسوب می‌شوند. با این حال تدابیر تاکتیکی مناسبی برای این مساله در نظر داریم و به خوبی به سختی کار آگاه هستیم و می‌خواهیم با حداکثر توان در این جدال یک نتیجه مناسب کسب کنیم.

امیرحسین کریمی در پایان گفت: فاصله گرفتن از روزهای تلخ شکست باعث شده روحیه خوبی داشته باشیم و نمی‌خواهیم بار دیگر برابر پرسپولیس غافلگیر شویم. بهترین نمایش خودمان را خواهیم داشت و مطمئن هستیم اگر بدون اشتباه باشیم کسب نتیجه مقابل پرسپولیس دور از دسترس نخواهد بود و باید از این فرصت بزرگ برای جبران شکست دور رفت سود ببریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwnqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل به خودی بازیکن رقیب پرسپولیس را نیمکت نشین کرد