تاریخ انتشار: 1398/01/14 19:19
کد خبر: 104761

استقلال 0 - سایپا 0؛ وداع تلخ آبی ها با جام قهرمانی؛ امید استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان

استقلال در ادامه لیگ باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش کند چون امیدهایش را برای کسب جام لیگ برتر از دست داده است.
استقلال 0 - سایپا 0؛ وداع تلخ آبی ها با جام قهرمانی؛ امید استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان

استقلالی ها بازی را هجومی آغاز کردند. در دقیقه 1 ارسال خطرناک پاتوسی را مدافعین سایپا دور کردند. در دقیقه 4 ارسال مجدد بازیکنان استقلال توسط زکی پور را مجدد مدافعین سایپا به خوبی دور کردند. در دقیقه 11 این بار بازیکنان سایپا روی ارسال خطرناک نشان دادند که توپ ارسالی بازیکنان سایپا به شکل خطرناکی از مقابل دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت.

در دقیقه 15 تیم استقلال توسط پاتوسی صاحب موقعیت شد که شوت سنگین پاتوسی را حامد فلاح زاده راهی کرنر کرد.در دقیقه 20 تیم سایپا صاحب ضربه آزاد شد که شوت سنگین محمد صادق بارانی را حسینی به خوبی دور کرد. در دقیقه 26 تیم استقلال صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که ضربه مرتضی تبریزی بعد از برخورد به مدافع سایپا به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

در دقیقه 49 باز هم سایپا روی ارسال از کنارها خطرناک نشان داد که ارسال صادق بارانی را مدافعین استقلال دور کردند. در دقیقه 55 ارسال ایسما با ضربه سر مرتضی تبریزی همراه شد که این ضربه راهی به دروازه نبرد. همچنین در ادامه پاس پاتوسی به زکی پور رسید که شوت محکم زکی پور را فلاح زاده به خوبی دور کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpyw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر / نیمه اول دیدار دو تیم استقلال و سایپا