تاریخ انتشار: 1398/01/15 10:56
کد خبر: 104704

مهره کلیدی پرسپولیس،رکورد طارمی را می شکند؟

علی علیپور امیدوار است در فصل جاری با زدن 4 گل لیگ برتری دیگر، به بهترین گلزن سرخ ها در تاریخ لیگ برتر تبدیل شود.
مهره کلیدی پرسپولیس،رکورد طارمی را می شکند؟

 سرخپوشان پایتخت در چند فصل اخیر همیشه آقای گل فوتبال ایران را در اختیار داشته اند. از کفش طلای مهدی طارمی در لیگ پانزدهم تا درخشش اعجاب انگیز علیپور در فصل گذشته، همیشه در این سال ها آقای گل ها پرسپولیسی بوده اند اما در این بین جنگ داخلی جالبی نیز بین بازیکنان پرسپولیس برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ برتری باشگاه وجود داشته است.

پس از سال ها صدرنشینی جواد کاظمیان، مهدی طارمی در لیگ شانزدهم موفق شد رکورد او را بشکند. طارمی پس از شکستن رکورد 30 گل کاظمیان، 14 گل دیگر هم زد تا با 45 گل صدرنشین بلامنازع این جدول باشد.

اما بعد از محرومیت و جدایی طارمی، علی علیپور موفق شد در قامت یک گلزن ظاهر شود. او که 2 گل در لیگ چهاردهم، 5 گل در لیگ پانزدهم و 4 گل در لیگ شانزدهم زده بود، 19 بار در لیگ هفدهم موفق به گلزنی شد تا بهترین آقای گل سرخ ها لقب بگیرد.

او این فصل هم 11 گل به ثمر رسانده تا در مجموع با 41 گل در پشت سر طارمی باشد. حال اگر مهاجم شماره 70 قرمزها تا پایان فصل 4 گل دیگر بزند به رکورد مهدی طارمی خواهد رسید.

علیپور که همیشه مقابل پیکان آمار خوبی داشته، به خوبی می داند در 7 بازی آینده لیگ گل هایش می تواند منجر به هت تریک قهرمانی شود اما بی تردید در کنار تلاش برای کسب جام، او پروسه شکستن رکورد طارمی را هم دنبال خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39brpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت آقای گل به سود بعضی بازیکنان بود!