تاریخ انتشار: 1398/01/15 14:40
کد خبر: 104684

گل محمدی: فولاد تیمی سراسر هجومی‌ست

سرمربی پدیده شهرخودرو گفت: در مصاف با فولاد به دنبال امتیاز کامل این دیدار هستیم.
گل محمدی: فولاد تیمی سراسر هجومی‌ست

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: خوشحالم که در این ورزشگاه مجهز و تازه‌تاسیس قرار است به میدان برویم. امیدوارم شاهد دیدار زیبایی از سوی هر دو تیم باشیم. به شخصه خاطرات خوبی از فولاد دارم و ۳ سال اینجا بازی کردم. باید از کسانیکه در ساخت این ورزشگاه سهم داشتند، تشکر کنم.

وی افزود: فکر کنم شاهد بازی زیبایی باشیم، زیرا هر دو تیم دارای بازیکنان فنی و تکنیکی هستند. همین تقابل فکر می‌کنم باعث شود که یک بازی فنی را فردا ببینیم. با ورود قطبی تحول مثبتی در فولاد ایجاد شد و بازی‌هایی که از فولاد در آنالیز دیدیم، تیمی سراسر هجومی‌ست. کاملا حریف را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم با کسب ۳ امتیاز از این حریف خوب، در جدول باقی بمانیم تا جزو بالانشینان باقی بمانیم. برای گرفتن این ۳ امتیاز باید نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم و امیدوارم به این مهم برسیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: مباحث مربوط به تمرکز و روحی‌روانی، مهمترین آیتم‌های دیدار فردا هستند. امیدوارم بازیکنان بتوانند با تلاش مضاعف، به این مهم دست یابند.

سرمربی پدیده شهرخودرو در خصوص نتایج اخیر تیمش گفت: نیم‌فصل دوم، نیم‌فصل سختی است و اندوختن امتیاز کار را سخت‌تر می‌کند. خوشحالیم که هفته گذشته پیروز شدیم، باید موفقیت را استمرار بخشیم اما انتظارات باید از تیم ما معقول باشد تا بار روانی، بی‌جهت روی تیم ما افزایش نیابد.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی تیمش گفت: طی صحبتی که با باشگاه داشتم قرار بود ۱۱ یا ۱۲ فروردین به تیم اضافه شود اما انشالله به زودی طی روزهای آتی وارد ایران می‌شود و در تمرینات حضور خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در ابتدای فصل فکر نمی‌کردیم که اینقدر خوب کار کنیم، باورش برای خودمان هم سخت بود که ۱۰ ۱۲ هفته صدرنشین ایران باشیم. بازیکنانی دارم که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و به خوبی با وجود مشکلاتی که بود، خودشان را جمع و جور کردند. خیلی‌ها به این تیم کمک کردند تا در نهایت با عملکرد تیمی خوب و اتحاد و صمیمیت میان اعضا، در نهایت اتفاقات خوب برای باشگاه رقم خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llnae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطبی: فولاد باید تقویت شود تا بتوانیم وارد کورس قهرمانی شویم