تاریخ انتشار: 1398/01/15 19:19
کد خبر: 104646

پیکان 0 - پرسپولیس 2؛ پرسپولیس سخت به دنبال سومین قهرمانی متوالی

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران، دو تیم پیکان تهران و پرسپولیس تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
پیکان 0 - پرسپولیس 2؛ پرسپولیس سخت به دنبال سومین قهرمانی متوالی

بازی را پرسپولیس هجومی تر آغاز کرد و پیکان را تحت فشار قرار داد. دقیقه 2 علی علیپور در محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد شوت محکم این بازیکن از زاویه بسته را مهدی امینی دفع کرد و توپ راهی کرنر شد. دقیقه 5 پاس بودیمیر در محوطه جریمه پیکان به علیپور رسید که شوت محکم این بازیکن را باز هم امینی در آغوش گرفت.

دقیقه 8 پیکان صاحب ضربه ایستگاهی شد که توپ ارسالی بازیکن پیکان به واسعی رسید و ضربه سر این بازیکن را بیرانوند در آغوش گرفت. رفته رفته بازی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و خبری از موقعیت نبود. سرانجام در دقیقه 19 پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد تا فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد، اما شوت علیپور از روی نقطه پنالتی را مهدی امینی با واکنشی خوب دفع کرد تا این فرصت طلایی برای سرخپوشان از دست برود. دقیقه سیامک نعمتی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ به آرامی در دستان مهدی امینی، دروازه بان پیکان قرار گرفت.

دقیقه 35 توپ ارسالی مهدی شیری از جناح راست در محوطه جریمه پیکان به سیامک نعمتی رسید که ضربه زیبای این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیکان عبور کرد تا همچنان پرسپولیسی ها در باز کردن دروازه پیکان ناکام باشند.

 دقیقه 38 ضربه ایستگاهی پیکان با ارسال بازیکن این تیم در محوطه جریمه به مهران موسوی رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ با فاصله کمی از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد. سرانجام پرسپولیس توانست دروازه پیکان را باز کند تا پیروز راهی رختکن شود، دقیقه 44 مهدی شیری در محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن را امینی دفع کرد، اما سیامک نعمتی  توپ برگشتی را با شوتی محکم درون دروازه قرار داد. در ادامه اتفاقی رخ نداد تا نیمه  اول با پیروزی پرسپولیس پایان یابد.

نیمه دوم را هم پرسپولیس هجومی تر آغاز کرد و پیکان در لاک دفاعی فرو رفت، دقیقه 53 محمد نادری از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ از بالای دروازه امینی به بیرون رفت. دقیقه 55 شوت احمد نوراللهی توسط مدافع پیکان ناقص دفع شد تا توپ در موقعیتی بسیار عالی مقابل دروازه به علیپور رسید که با شوت بی دقت این بازیکن توپ از کنار دروازه بیرون رفت.

بازی کمی متعادل شد و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 67 سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه پیکان اقدام به شوتزنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه مهدی امینی به بیرون رفت. دقیقه 69 با پاس علیپور، نعمتی روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت این بازیکن از بالای دروازه پیکان عبور کرد. بازی برای دقایق زیادی بدون موقعیت بود تا اینکه علیپور سرانجام توانست دروازه پیکان را باز کند، دقیقه 89 روی پاس بودیمیر، علی علیپور با امینی تک به تک شد و با عبور از او دروازه پیکان را باز کرد.

ترکیب دوتیم:

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌ زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌ نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور و ماریو بودیمیر

پیکان: مهدی امینی، مهران موسوی، فراز امامعلی، محمد قاضی، ماهان رحمانی، مارکو وکسوویچ، آرمان قاسمی، حجت حق‌وردی، شاهین ثاقبی، سعید واسعی و امیرحسین کریمی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygdra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ادای احترام به یکی از خدمتگزاران فوتبال در بازی پرسپولیس - پیکان