تاریخ انتشار: 1398/01/16 17:43
کد خبر: 104547

فولاد 1 - پدیده 1؛ تک امتیازی که فقط استقلالی‌ها را خوشحال کرد!

در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر دو تیم پدیده مشهد و فولاد خوزستان از ساعت 16 به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.
فولاد 1 - پدیده 1؛ تک امتیازی که فقط استقلالی‌ها را خوشحال کرد!

بازی در ابتدا آرام و پایاپای دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 30 بالاخره فولاد خوزستان به گل رسید و سانتر فرزاد جعفری از سمت راست به لوسیانو پریرا رسید تا او نیزدر محوطه جریمه پدیده با یک ضربه بغل پا توپ را درون دروازه جای دهد و بازی 1 بر 0 به سود فولاد شود.

دو دقیقه بعد یونس شاکری موفق شد که با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند اما داور این گل را مردود اعلام کرد. یک دقیقه بعد شوت شاکری را ناصر سالاری مهار کرد. در دقیقه 37 فرار پریرا می توانست خطرناک باشد که گلر پدیده توپ را خنثی کرد.

در دقیقه 40 مدافع فولاد روی بازیکن پدیده مرتکب خطا شد و یک پنالتی به سود پدیده اعلام شد که امین قاسمی نژاد پنالتی را به گل تبدیل کرد. نیمه اول این بازی با همین نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

در دقیقه 57 بازیکنان پدیده می توانستد روی یک حرکت ترکیبی زیبا به گل برسند اما توپ محمد قاسمی نژاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63 شوت اکبر صادقی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت. در دقیقه 70 سانتر بیت سعید را لوسیانو پریرا با یک ضربه سر می توانست به گل تبدیل کند که گلر پدیده توپ را مهار کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید تا پدیده 43 امتیازی شود و در رده پنجم جدول بماند و فولاد نیز 30 امتیازی شد و موقتا ششم ماند.

ترکیب دوتیم:

پدیده شهرخودرو: یوسف بهزادی، علی نعمتی، حسین مرادمند، رضا ناصحی، مرتضی منصوری، مسعود ریکی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمد قاسمی‌نژاد، بهنام برزای و یونس شاکری

فولاد خوزستان: ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، تاکافومی آکاهوشی، سیامک کوروشی، رضا میرزایی، رافائل مسی، بابک مرادی و لوسیانو پریرا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zje8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاخیر در آغاز بازی و برخورد گرم گل‌محمدی و قطبی