تاریخ انتشار: 1398/01/16 18:38
کد خبر: 104541

تراکتورسازی 1 - صنعت نفت 0؛ تراکتورسازان همچنان در تعقیب پرسپولیس

در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر دو تیم تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت از به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تراکتورسازی به پایان رسید.
تراکتورسازی 1 - صنعت نفت 0؛ تراکتورسازان همچنان در تعقیب پرسپولیس

در دقیقه 5 تیم صنعت نفت آبادان توسط ماکوبا صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافعین تراکتور دور شد. در دقیقه 14 تیم تراکتورسازی صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که آنتونی استوکس در موقعیت تک به تک توپ را به بالای دروازه فرستاد.

در دقیقه 18 پاس زیبای استوکس به اشکان دژاگه رسید که شوت خطرناک این بازیکن با فاصله کمی به بیرون رفت. در دقیقه 30 تیم تراکتورسازی صاحب ضربه آزاد شد که شوت سنگین حاج صفی را شهاب گردان به راحتی مهار کرد.

در دقیقه 42 پاس استوکس را ساسان انصاری به راحتی تبدیل به گل اول بازی کرد. در دقیقه 48 باز هم تراکتور صاحب موقعیت شد که ارسال حاج صفی را استوکس نتوانست تبدیل به گل کند. در دقیقه 53 شوت سنگین اشکان دژاگه را شهاب گردان راهی کرنر کرد.

ترکیب دوتیم:

 تراکتورسازی تبریز: محسن فروزان ، محمد طیبی، ایمان سلیمی، احسان حاج صفی ، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی ، اشکان دژاگه ، ساسان انصاری و آنتونی استوکس

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، عقیل کعبی، فردین عابدینی، ماکومبا کانجی، فرانکو وینیسیوس، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، سید فاخر تهامی و سید محمد قریشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwng8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد