تاریخ انتشار: 1398/01/16 19:26
کد خبر: 104535

پارس جنوبی 2 - استقلال خوزستان 1؛ کامبک شاگردان تارتار آبی پوسان جنوبی را به لیگ یک نزدیک‌تر کرد

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پارس جنوبی جم با گل دقایق پایانی متین کریم زاده توانست استقلال خوزستان را شکست دهد.
پارس جنوبی 2 - استقلال خوزستان 1؛ کامبک شاگردان تارتار آبی پوسان جنوبی را به لیگ یک نزدیک‌تر کرد

دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال اهواز در حالی با قضاوت علی میرغفاری مقابل یکدیگر قرار می گیرند که تیم میهمان و آبی پوش این میدان، کاندید اصلی سقوط به دسته اول بوده و از سوی دیگر شاگردان تارتار بدون دغدغه خاصی در این بازی حاضر می شوند. بازی با سوت قاضی میدان شروع می شود. بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال می شود و به آن شکل بازی زیبایی را شاهد نیستیم. تا دقیقه 30، حاصل کار دو تیم با تساوی 0-0 دنبال می شود.

 سه دقیقه زمان اضافی برای نیمه اول اعلام می شود. برخلاف روند بازی، استقلال خوزستان در دقیقه 45 با ضربه زیبای امیرحسین باقرپور به گل اول این دیدار دست می یابد. استقلال خوزستان گل مهمی را به ثمر رساند و زردپوشان پارس جم در اخرین دقایق نیمه اول به دنبال گل مساوی هستند. با سوت علی میرغفاری، استقلال خوزستان با نتیجه 1-0 برنده به رختکن می رود.

نیمه دوم با سوت میرغفاری شروع می شود. بازی با حملات بازیکنان پارس جم برای جبران گل خورده دنبال می شود. شهرام گودرزی در دقیقه 61 و نیما انتظاری در دقیقه 64 از تیم پارس جنوبی جم از قاضی این دیدار کارت زرد دریافت کردند. بازی رفته رفته به خشونت کشیده می شود. یک دقیقه بعد و در دقیقه 65، عماد میرجوان از پارس جنوبی با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج می شود.

کار شاگردان تارتار برای جبران گل خورده با یک بازیکن کمتر، سخت تر از قبل می شود. دقیقه 78، متین کریم زاده که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، گل تساوی پارس جنوبی را به ثمر رساند. حال شاگردان تارتار 10 دقیقه فرصت دارند تا پیروز این میدان شوند.

 تا دقیقه 90 حاصل کار دو تیم تساوی 1-1 است و داور چهارم، 5 دقیقه زمان تلف شده برای نیمه دوم اعلام می کند. در دقیقه 92، بازیکنان استقلال خوزستان صاحب فرصت تک به تک شدند که مهاجم آبی پوشان در عین ناباوری این فرصت طلایی را از دست داد. در اخرین لحظات بازی و در دقیقه 95، پارس جنوبی با گل فریبرز گرامیان توانست به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

ترکیب دو تیم:

 پارس جنوبی: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، عماد میرجوان، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمدمهدی عسکری، کیوان امرایی، نیما انتظاری، شهرام گودرزی و سعید آهنی

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، سید ساسان شیرمردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، میثم کریمی، رضا نعامی، وحید خشتان، امیرحسین باقرپور، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم و میثم شاه مکوندزاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxn8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مشکلی بزرگ برای دو ستاره استقلالی