تاریخ انتشار: 1398/01/16 19:42
کد خبر: 104533

لیکنز: ما بازی به بازی پیش می‌رویم

جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز سه امتیاز دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را برای سرخپوشان تبریزی با اهمیت دانست.
لیکنز: ما بازی به بازی پیش می‌رویم

جرج لیکنز پس از پیروزی یک بر صفر تیم تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به خاطر تأخیرم عذرخواهی می‌کنم. بازی سپاهان را نگاه می‌کردم، چون نتیجه آن بازی برای ما مهم بود. فکر می‌کنم امروز سه امتیاز مهمی را به دست آوردیم. همان‌طور که گفته بودم بازی مهمی پیش رو داشتیم و همان چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم، اتفاق افتاد. تیم حریف تلاش کرد روی دروازه ما پرس کند و روی همین اتفاق هم موقعیت‌هایی ایجاد کرد، اما خط دفاع ما عملکرد خوبی از خود نشان داد. در ادامه به گل رسیدیم و از بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تشکر می‌کنم.

وی افزود: فشار زیادی روی بازیکنان ما بود، به همین خاطر سعی می‌کنیم فردا ریکاوری خوبی داشته باشیم. همین جا از هواداران‌مان هم بابت حمایت‌شان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد دلیل استفاده نکردن از احمد موسوی در ترکیب اصلی تیمش عنوان کرد: من سرمربی تیم هستم و شما مربی تیم نیستید. ما تنها با 11 بازیکن بازی نمی‌کنیم، بلکه با 18 یا 20 بازیکن بازی می‌کنیم. همان‌طور که می‌دانید از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. امروز  هم با توجه به اتفاقاتی که در زمین افتاد موسوی به زمین آمد و از عملکردش راضی هستیم. همچنین با توجه به غیبت سوگیتا به انصاری بازی دادیم و دیدید که او هم عملکرد خوبی داشت.

لیکنز در مورد اینکه چه تدابیری برای بازی‌های آینده و افزایش تعداد گل‌های تیمش دارد، گفت: من فکر می‌کنم در حال حاضر تیم ما بیشترین گل زده را در لیگ دارد. تفاضل گل‌مان هم از پرسپولیس بهتر است. سپاهان هم امروز مساوی کرد و ما در خط حمله بهتر از این تیم عمل کرده‌ایم. ما به دور دست‌ها خیلی نگاه نمی‌کنیم. شاید خیلی‌ها بگویند حساسیت بازی‌های پایانی زیاد است، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند. درست است اشتباهاتی داشتیم، اما تلاش زیادی کردیم. امروز یک بر صفر بردیم، اما شانس‌های زیادی برای افزایش گل‌مان داشتیم. در نیمه دوم فشار و استرس به تیم ما وارد می‌شود که باید آن را کنترل کنیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که گل زده خود را حفظ کردند و توانستیم به پیروزی برسیم. من به کیفیت بازیکنانم آگاه هستم و سعی می‌کنم از آنها استفاده کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwxjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد