تاریخ انتشار: 1398/01/16 21:39
کد خبر: 104521

برزای: امروز می توانستیم تیم برنده باشیم

مهاجم پدیده می گوید از ابتدای لیگ به قهرمانی فکر کرده ایم و هنوز هم شانس رسیدن به این عنوان را داریم.
برزای: امروز می توانستیم تیم برنده باشیم

بهنام برزای که در بازی های اخیر به عنوان یکی از بازیکنان مورد نظر گل محمدی در ترکیب اصلی به میدان رفت درباره دیدار امروز در برابر فولاد گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم شانس پیروزی داشتند. تیم ما کمی موقعیت هایش بیشتر بود و می توانستیم برنده بازی باشیم. در کل باید به باشگاه فولاد هم تبریک بگویم.

او درباره احتمال قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی گفت: مطمئن باشید تیم ما از شروع فصل و مخصوصا از شروع نیم فصل دوم به قهرمانی فکر کرده بودیم. در این بازی هم می توانستیم تیم برنده باشیم تا با امتیازات کامل زمین را ترک کنیم اما قسمت است و کاری نمی توان کرد. خداراشکر که یک امتیاز را گرفتیم و با توجه به بازی های تیم های بالای جدولی با یکدیگر هنوز هم ما شانس داریم و انشالله بتوانیم در بقیه بازی ها هم امتیازات کامل را بگیریم.

مهاجم پدیده درباره خوب بازی کردن این تیم در برخی بازی های بزرگ و پیروز نشدن گفت: شما اگر بازی ما مقابل پرسپولیس را دیده باشید قطعا می دانید که ما چقدر خوب بازی کردیم. طبیعتا شما خوب بازی کنید هم بالاخره می توانید به برتری دست پیدا کنید.

برزای در پایان درباره هواداران اهوازی نیز گفت: من مدیون این هواداران اهوازی هستم چرا که همیشه من را مورد لطف خود قرار داده اند. من پیش از این هم هر زمانی که با استقلال به اهواز می آمدم هواداران به من لطف فراوانی داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxbnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مطهری: پرسپولیس روی کاغذ برنده دربی است