تاریخ انتشار: 1398/01/17 14:14
کد خبر: 104460

پاسخ به یک سوال؛ چرا سیامک نعمتی خوشحالی نکرد؟

دوست صمیمی گادوین منشا در پیکان و پرسپولیس مدعی است او هیچ صحبتی پیش از حضور در استقلال با او نداشته و از آن پس با یکدیگر در ارتباط نیستند.
پاسخ به یک سوال؛ چرا سیامک نعمتی خوشحالی نکرد؟

سیامک نعمتی بار دیگر با حضور در ترکیب اصلی موفق به گل زدن برای پرسپولیس شد تا اکنون به دومین گلزن برتر این تیم در فصل جاری تبدیل شود. بازیکنی که در روزهای کمبود بازیکن برای پرسپولیس در پست‌های دفاع راست، هافبک دفاعی، وینگر چپ و راست و مهاجم نیز بازی کرد و زننده تاریخی‌ترین گل این باشگاه برای تجربه حضور در فینال آسیا شد. او اکنون امیدوار به تجربه دوباره عنوان قهرمانی و صعود با تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است.

وی درباره بازی با پیکان و پیروزی در این بازی می‌گوید: بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم برنده شویم. بعد از دربی 3 امتیاز این بازی مهم بود و سعی داشتیم شیرینی برد دربی را دوچندان کنیم که موفق شدیم. ضمن اینکه این بازی از لحاظ جدول و کورس قهرمانی خیلی مهم بود. بچه ها زحمت کشیدند و هواداران کمک کردند و توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در مورد گلزنی به تیم سابقش و خوشحالی نکردن بعد از گل در شرایطی که این تیم هوادار ندارد و شادی کردن مقابل آنها نمی‌توانست مشکل خاصی شکل دهد، گفت: من در همه بازی‌ها انگیزه دارم و پیکان هم تیم سابق من بود و انگیزه خاصی جلوی آن داشتم. شادی نکردن من بعد از زدن گل هم دو دلیل داشت، یکی این که پیکان تیم سابق من بوده و دلیل دومش هم مصیبتی بود که به خاطر سیل‌هایی که در استان‌های مختلف کام مردم ایران را تلخ کرده است ایجاد شده بود و به همین خاطر هرچند تا گل هم در این بازی می‌زدم بازهم خوشحالی نمی‌کردم.

هافبک پرسپولیس در مورد بازگشت به ترکیب اصلی بعد از چند بازی نیمکت نشینی گفت: من همیشه در خدمت تیم بودم و هر موقع کادرفنی خواسته بازی کردم و هر وقت تصمیم گرفته روی نیمکت نشستم و برای تیم آرزوی موفقیت داشتم. خیلی بازی‌ها را انجام دادم و فقط در آسیا در ترکیب اصلی نبودم. در هر بازی هر چند دقیقه به میدان رفتم هرچه در توان داشتم گذاشتم و مهم موفقیت تیم است نه اینکه من بازی کنم یا نکنم. دلیل نمیکت نشینی هم فکر می‌کنم به خاطر این است که چند بازی پشت سر هم داشتیم و فشار بازی‌ها زیاد بود. کادرفنی از چند نفر استفاده می‌کند تا به بازیکنان فشار نیاید و به همین خاطر ترکیب اصلی ما خیلی دچار تغییرات می‌شود. بازیکنان تیم ما همه سرحال هستند و در حال حاضر بالای 20 نفر بازیکن آماده داریم که برای حضور در سه جام که در دسترس است خواهیم جنگید.

نعمتی در مورد سخت شدن شرایط پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی با توجه به دستیابی به تنها یک امتیاز از دو بازی و حضور رقبای سرسخت گفت:  خدا را شکر ما در آسیا تجربه خوبی داریم و نایب قهرمانی فصل گذشته کمک می‌کند در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم. بازی برابر السد دقیقه 90 گل خوردیم و بدشانس بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم که از آن استفاده نکردم و به بدترین شکل مجازات شدیم. در کل فکر می‌کنم بازی با الاهلی عربستان هم رفت و برگشت سنگین است ولی باید ببریم و با تمام قوا در امارات حاضر شویم تا پس از این دو دیدار شرایط خوبی برای صعود پیدا کنیم.

وی در مورد دربی 89 و برتری پرسپولیس و تلاش خودش برای گلزنی در این دیدار گفت: همانطور که گفتم هدفم فقط کمک به پرسپولیس است و خوشحالم که در نهایت برد خوبی کسب کردیم که هم هواداران را در سال نو خوشحال کرد و هم در جدول خیلی به ما کمک کرد. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد ولی بازهم مهم 3 امتیاز بود.

هافبک پرسپولیس در مورد رویارویی با منشا که رابطه خوبی با او دارد و کری خواندن در دربی گفت: کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که اهل کری خواندن نیستم و حرفم را در زمین می‌زنم و برای کسی کری نمی‌خوانم. منشا هم دوست خوب من است و هیچ صحبتی در مورد بازی با هم نداشتیم.

وی در مورد اینکه با توجه به دوستی صمیمانه با منشا، این بازیکن برای پیوستن به استقلال با او صحبت کرده بود یا نه، گفت: من اطلاع نداشتم که او می‌خواهد به استقلال برود و اصلاً قرار نبود این اتفاق بیافتد ولی به هر شکل باشگاه صلاح را در این دید که با او قطع همکاری کند و او هم به من نگفته بود تصمیم دارد به استقلال برود و فکر نمی‌کردم چنین تصمیمی بگیرد. به هر حال او بازیکن خوبی است و زحمات زیادی برای ما کشید و هرجا هست برایش آرزوی موفقیت دارم. من وقتی از حضور منشا در استقلال باخبر شدم که آن را از طریق سایت‌ها و در خبرها خواندم و واقعا تعجب کردم. با این حال برای او به عنوان یک دوست خوب آرزوی موفقیت می‌کنم.

نعمتی در مورد قرار گرفتن پرسپولیس در شرایط سومین قهرمانی گفت: هنوز برای صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و بازی‌های باقی مانده تعیین کننده هستند. امسال لیگ شرایط خاصی دارد و 5 تیم مدعی قهرمانی هستند و خدا را شکر می‌کنم که موقعیت خوبی در جدول داریم و امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت هواداران به قهرمانی برسیم و در بردن جام هت‌تریک کنیم. ما بزرگترین توان خودمان را به کار خواهیم گرفت و امیدوارم در نهایت بار دیگر برگزار کننده جشن قهرمانی باشیم و در این راه انگیزه زیادی خواهیم داشت. مسیر موفقیت برای ما هیچ جا و زمانی قطع نمی‌شود و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lln86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ برانکو ترکیب پرسپولیس را اعلام کرد