تاریخ انتشار: 1398/01/17 14:48
کد خبر: 104457

آذرنیا: تیم‌هایی که برابر تراکتورسازی قرار می‌گیرند چند برابر انگیزه دارند

حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقادی به آسان بودن بازی‌های سرخپوشان تبریزی در هفته‌های آینده ندارد.
آذرنیا: تیم‌هایی که برابر تراکتورسازی قرار می‌گیرند چند برابر انگیزه دارند

حسن آذرنیا در مورد برتری یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود. البته در نیم‌فصل دوم تمام بازی‌ها سخت است. ما در این بازی یک گل زدیم و البته چند موقعیت خوب را از دست دادیم، ولی مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم. بارش باران و لغزندگی زمین هم کار تراکتورسازی را سخت کرد، ولی خوشبختانه برنده شدیم تا از رقابت با دیگر مدعیان قهرمانی در لیگ برتر عقب نمانیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: ما این برد را فراموش کردیم و حالا به فکر بازی با سپیدرود هستیم. آنها این هفته از ذوب‌آهن در اصفهان مساوی گرفتند و این یک پیام برای تراکتورسازی است که نشان می‌دهد در رشت بازی سختی در پیش داریم. سپیدرود هم دنبال امتیاز گرفتن است و در زمین خودش انگیزه مضاعفی خواهد داشت.

وی در رابطه با اینکه خیلی‌ها معتقدند بازی‌های تراکتورسازی در هفته‌های آینده از بازی‌های دیگر مدعیان قهرمانی آسان‌تر است، تصریح کرد: من اعتقادی به آسان بودن بازی‌های تراکتورسازی در هفته‌های آینده ندارم. ما استقلال، سپاهان و پدیده را شکست دادیم، ولی برابر سایپا و نساجی مساوی کردیم که آن نتایج را فراموش نخواهیم کرد.

آذرنیا همچنین اظهار داشت: پیش‌بینی خیلی‌ها این بود که سپاهان موفق به شکست دادن نساجی می‌شود، ولی این اتفاق رخ نداد. بازی‌های ما سخت است و تیم‌هایی که برابر تراکتورسازی قرار می‌گیرند چند برابر انگیزه دارند. ما هیچ حریفی را دست‌کم نخواهیم گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwxpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت هفت بازیکن استقلال برابر نساجی