تاریخ انتشار: 1398/01/17 18:36
کد خبر: 104429

جلالی: بچه ها تا بدین جای کار از کارشان کم نگذاشته اند

سرمربی نساجی می گوید تیمش مشکل زدن ضربه آخر نداشت می توانست سپاهان را شکست بدهد.
جلالی: بچه ها تا بدین جای کار از کارشان کم نگذاشته اند

مجید جلالی در مورد تساوی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به ورزش سه گفت:  به هرحال ما خیلی خوب توانستیم بازی را کنترل کنیم. بچه ها توانستند از حفره های دفاعی آنها استفاده کنند و ما در ضربه آخر خوب عمل نکردیم. به هرحال می دانید وقتی در استادیوم وطنی بازی می کنیم انرژی بازیکنان چند برابر می شود. آنقدر انرژی مثبت است که کلا بچه ها خستگی سرشان نمی شود.

او در مورد تحرکاتی که علیه اش در نساجی انجام می شود هم گفت: به هرحال این مسائل در فوتبال همیشه هست. موضوعات و مشکلات همیشه هست، متوجه شده ایم این مسائل از سوی چه کسانی است ولی فعلا سعی می کنیم از کنارش بگذریم.

سرمربی نساجی در مورد اختلاقی که بین صنیعی فر و حدادیان به عنوان دو مالک این تیم وجود دارد هم گفت: بله، واقعا در این یکی دو ماه خیلی تلاش کردم و جلسات متعددی داشتیم ولی به نتیجه نرسیدم. هم آقای حدادیان و هم صنیعی فر قول داده اند این هفته در جلسه ای مشکلات را حل کنند و اختلاف ها را کنار بگذارند. آقای استاندار هم پیام دادند و ایشان گفتند حتما در این جلسه شرکت خواهند کرد.   

جلالی در مورد پرداختی 50 درصدی باشگاه به بازیکنان نساجی هم گفت: اول که همه 50 درصد نگرفته اند، ضمن اینکه بازی ها دارد تمام می شود و قاعدتا بازیکن به دریافتی اش نگاه می کند و نگران می شود. بچه ها تا بدین جای کار از کارشان کم نگذاشته اند. دیروز کدامشان کم گذاشتند؟ بازیکنان تا بدین جای کار فداکاری کرده اند ولی به هرحال نگران حق و حقوق شان هستند و وظیفه ما این است که به آنها امید بدهیم.

او در مورد شعار هواداران نساجی علیه امیر قلعه نویی گفت: آن شعارها واقعا 30 ثانیه بود و زود هم تمام شد. به هرحال در 90 دقیقه بازی هر تیمی یک اشتباه می کند، واقعا تماشاگران ما تماشاگران نمونه ای هستند که می تواند الگوی تمام استادیوم ها باشند ولی کاش آن شعارها هم داده نمی شد.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که آیا این شعارها خط داده شده بود یا نه هم گفت: به هرحال من واقعا نمی توانم بگویم ولی شاید از طرف یکی دو نفر خط داده شده بود که کاش این کار انجام نمی شد. آقای قلعه نویی در گذشته آنطور که خودش می گفت خدمات زیادی برای نساجی انجام داده است و من از او دلجویی کردم.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد فصل بعد هم سرمربی تیم فوتبال نساجی باشد یا نه هم گفت: این شرایط سختی است. اگر وضعیت اینطوری باشد کار واقعا سخت است. ما در سایپا اینچنین شرایط مالی را داشتیم ولی یک عده جوابگو بودند و حتی در پیکان در مقطعی همین مشکلات را داشتیم ولی حداقل کسی با بازیکنان صحبت می کرد ولی در نساجی کسی جوابگو نیست. من باید بگویم فوتبال تان مهم تر است و برای هواداران فداکاری کنید و آنها هم گوش می دهند ولی به هرحال نگران هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awgwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساعت بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان تغییر کرد