تاریخ انتشار: 1398/01/17 19:13
کد خبر: 104422

کری خوانی ستاره سایپا برای سرخ پوشان پرسپولیسی

بازیکن سایپا از انگیزه‌های تیمش برای کسب نتیجه مقابل مدعی قهرمانی خبر می دهد.
کری خوانی ستاره سایپا برای سرخ پوشان پرسپولیسی

عبدالله ناصری، وینگر نارنجی پوشان درباره دیدار تیمش مقابل استقلال که با توقف شاگردان وینفرد شفر همراه بود گفت: بازی خیلی خوبی بود و استقلال با توجه به اینکه می‌دانست اگر جلوی ما امتیاز دهد کارش برای ادامه فعالیت در کورس قهرمانی سخت می‌شود با همه وجود برای پیروزی برابر ما قرار گرفت ولی به خوبی توانستیم آنها را کنترل کنیم و راه‌های نفوذ را ببندیم و روی ضد حمله هم فرصت‌هایی داشتیم که اگر دقت بیشتری به خرج می‌دادیم می‌توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد عملکردش در این دیدار گفت: همه می‌گویند بازی خوبی انجام دادم و خودم هم انگیزه زیادی داشتم تا حالا که بعد از چند وقت در ترکیب اصلی قرار گرفتم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و تلاش هم کردم تا گل بزنم یا به هم تیمی‌هایم برای گلزنی کمک کنم ولی اینطور نشد.

هافبک سایپا در مورد جابجایی چند باره پستش با علی دشتی گفت: دشتی بازیکن خوبی است و هماهنگی زیادی با هم در سمت راست داریم و واقعاً فرقی نمی‌کند من دفاع باشم و او هافبک باشد و یا برعکس. هر تصمیمی علی دایی بگیرد بهترین تصمیم است و من تابع نظر او هستم و برایم فرقی ندارد در کدام پست باشم.

ناصری در مورد اینکه شفر گفته بود باید با 8 گل سایپا را می‌بردیم توضیح داد: استقلال موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما خلق کرد ولی ما با برنامه دفاع کردیم و به هدفمان که گل نخوردن در این بازی بود رسیدیم.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود استقلال به خاطر حاشیه‌های بعد از دربی شرایط خوبی نداشت هم گفت: اصلاً این را قبول ندارم و استقلال خیلی خوب مقابل ما بازی کرد و تیم بدی نبود و ما خوب بودیم که توانستیم جلوی آنها را بگیریم.

هافبک سایپا در مورد اینکه با این نتیجه شرایط کورس بالای جدول کمی تغییر کرد گفت: چند تیم بالای جدول رقابت فشرده‌ای دارند و هنوز 6 بازی دیگر هم باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است. ما بعد از دیدار معوقه با پیکان به مصاف پرسپولیس می‌رویم و با همین انگیزه بازی با استقلال هم تلاش می‌کنیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم و این تیم را شکست دهیم. بازی با استقلال که نتوانستم گل بزنم اما در دیدار با پرسپولیس تمام تلاشم را خواهم کرد تا در کنار تلاش برای موفقیت تیم، در گلزنی هم موفق باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygdae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال 0 - سایپا 0؛ وداع تلخ آبی ها با جام قهرمانی؛ امید استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان