تاریخ انتشار: 1398/01/17 22:17
کد خبر: 104410

گزارش تمرین استقلالی ها/بازگشت 2 مصدوم و تمرین اختصاصی چشمی

تمرین تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با الهلال عربستان امروز (شنبه) در زمین اختصاصی الاهلی قطر پیگیری شد.
گزارش تمرین استقلالی ها/بازگشت 2 مصدوم و تمرین اختصاصی چشمی

تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با الهلال عربستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:20 به وقت محلی در زمین تیم الاهلی قطر آغاز شد.

*پیش از آغاز تمرین گروهی بازیکنان استقلال با حضور در جلسه با کادرفنی، به تماشای فیلم‌هایی از تیم الهلال پرداختند تا حریف روز دوشنبه خود را بهتر بشناسند.

*تمرین روز شنبه استقلال با صحبت‌های وینفرد شفر آغاز شد. سرمربی آلمانی در ابتدای این تمرین ضمن تشریح مراحل تمرین، از بازیکنان خواست با تمرکز و انرژی خود را برای بازی با الهلال آماده کنند و تنها به 3 امتیاز این مصاف فکر کنند.

*دروازه‌بانان استقلال از ابتدای تمرین به صورت جداگانه با اشکان نامداری تمرینات خود را برگزار کردند.

*بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن به پاسکاری ترکیبی در قالب سه گروه مشغول شدند. وینفرد شفر شخصا نظارت کاملی بر نحوه اجرای این بخش از تمرین داشت.

*سپس بازیکنان استقلال به فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم مشغول شده‌اند.

*پیش از آغاز این بخش از تمرین، کولی دقایقی تاکتیک‌های مد نظر کادرفنی را به بازیکنان گوشزد کرد. وینفرد شفر سرمربی آبی‌ها با ایستادن در میانه زمین، بر نحوه بازی دو تیم نظارت کرد.

در ادامه فوتبال درون تیمی بدون دروازه‌بان و با دروازه‌های کوچک برگزار شد. در این فوتبال هرگاه بازیکنان در نحوه اجرای تاکتیک‌ها دچار اشتباه می‌شدند، کادرفنی بازی را متوقف و نکاتی را به بازیکنان منتقل می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست به اجرای این نکات توجه داشته باشند. در ادامه این فوتبال درون تیمی با حضور دروازه‌بانان ادامه یافت.

*پس از برگزاری فوتبال درون تیمی، بازیکنان به مرور تاکتیک‌های تهاجمی مشغول شدند.

بازیکنان استقلال در پایان تمرین به سرد کردن بدن‌هایشان مشغول هستند و به این ترتیب تمرین روز شنبه استقلالی‌ها بعد از حدود ۹۰ دقیقه به پایان رسید.

در این تمرین اللهیار صیادمنش و محمد دانشگر در تمامی آیتم‌ها حاضر بودند. روزبه چشمی هم در این تمرین به صورت اختصاصی کرد و به نرم دوی مشغول بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwnpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنرهای عجیب در تمرین استقلال/ استقبال سرد از بازیکنان