تاریخ انتشار: 1398/01/18 17:59
کد خبر: 104316

علی منصور خاطرات تلخ امارات را فراموش می کند

علی منصور به دنبال جبران خاطرات تلخ از امارات!

دوشنبه شب تیم ذوب‌آهن در سومین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الوصل در ورزشگاه زعبیل دوبی قرار می‌گیرد و امیدوار است با کسب برد در این دیدار گام بلندی برای صعود از این مرحله بردارد. 

اما علیرضا منصوریان با دو تیم نفت تهران و استقلال سه مرتبه به امارات سفر و هر بار با تجربه خاطرات تلخی این کشور را ترک کرده است. او در اولین سال مربیگری‌اش در نفت هفته آخر مرحله گروهی را ورزشگاه بن زاید برابر العین گذراند که با نتیجه 3-1 بازنده از زمین خارج شد. اما با توجه به شکست الشباب امارات از پاختاکور ازبکستان به مرحله حذفی رفت. آن‌ها با از پیش رو برداشتن الاهلی عربستان به قرعه سخت الاهلی امارات برخورد کردند و پس از باخت در ورزشگاه آزادی و کسب تساوی در دوبی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی آسیا بازماندند.

منصوریان با رفتن به استقلال تهران بار دیگر با الاهلی امارات همگروه شد و اینبار در دوبی با یک گل شکست خوردند. نتیجه‌ای که در مسابقه برگشت جبران شد و آبی پوشان با صعود به مرحله بعد به قرعه العین برخورد کردند. دیداری که تلخ ترین شکست علی منصور را رقم زد و تیمش با دریافت 6 گل از دور مسابقات کنار رفت.

حالا این مربی جوان به دنبال این است با شکست الوصل به تمامی خاطرات تلخش از این کشور پایان دهد و به این واسطه سبزپوشان را در آستانه صعود از گروه قرار دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwn9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رنگ پیراهن تیم های ذوب آهن و الوصل مشخص شد