//
کدخبر: ۱۷۸۹۲۰ //

اظهارات سرمربی کرواسی درخصوص حضورش در اردوی تیم پرسپولیس

سرمربی تیم ملی کرواسی گفت: من به خوبی به شرایط پرسپولیس آگاه هستم و همه چیز را درباره این تیم می‌دانم چرا که برانکو از دوستان خوب من است و کار او را دنبال می‌کنم.

اظهارات سرمربی کرواسی درخصوص حضورش در اردوی تیم پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

زلاتکو دالیچ ظهر امروز در محل اقامت تیم فوتبال پرسپولیس در دبی حاضر شد و با برانکو و کادرفنی این تیم دیدار کرد.

 

دالیچ در ابتدا در گفت‌وگویی کوتاه با ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد که برای حمایت از پرسپولیس در دبی حاضر شده است. وی همچنین اظهار داشت: برانکو دوست خوب من است و مربی بسیار خوبی است. من از او درس‌های زیادی آموختم. از نتایج پرسپولیس آگاه هستم و بهترین‌ها را برای شما آرزو دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی در ادامه در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس با آرزوی موفقیت برای شاگردان برانکو، اظهار داشت: همه چیز را از پرسپولیس می‌دانم و کار آقای برانکو را دنبال می‌کنم. می‌دانم که شما به یک قدمی قهرمانی آسیا رسیدید. ما هم چنین وضعیتی داشتیم. امیدوارم امسال نتایج دلخواه‌تان را کسب کنید. نتایج پرسپولیس در لیگ برتر را دنبال می‌کنم و از اختلاف امتیاز‌ این تیم با تراکتورسازی باخبر هستم.

دالیچ درباره پیشنهاد سرمربیگری از کشورهایی مانند ژاپن و مصر تصریح کرد: فعلاً سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی هستم و قرارداد دارم. از چند کشور پیشنهاد دارم، ولی فعلاً با کرواسی قرارداد دارم. هدف اصلی من قهرمانی اروپا با کرواسی است. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان