تاریخ انتشار: 1398/01/21 17:08
کد خبر: 103941

شک نکنید که پرسپولیس در تبریز امتیاز نخواهد گرفت!

اکبر ایمانی هافبک میانی تراکتورسازی معتقد است که پرسپولیس در تبریز یک امتیاز هم نخواهد گرفت.
شک نکنید که پرسپولیس در تبریز امتیاز نخواهد گرفت!

تراکتور با جذب اکبر ایمانی در نقل و انتقالات زمستانی خط هافبک خود را تقویت کرد و به این وسیله چراغ خاموش تا یک قدمی صدر جدول پیش آمده است. حال این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار ما با با اشاره به وضعیت فعلی تراکتورسازی و بازی با سپیدرود که در رشت برگزار خواهد شد گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و نتایج خوبی هم در هفته‌های اخیر گرفتیم. در این چند روز هم خودمان را آماده بازی با سپیدرود کردیم و امیدوارم روند خوب ما در این دیدار هم ادامه داشته باشد. ما بازی سختی در رشت داریم چون آنها دنبال فرار از سقوط هستند، ما هم دنبال قهرمانی هستیم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

وی در خصوص شانس تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی تنها هدف ما قهرمان شدن و خوشحال کردن مردم آذربایجان است. فکر می‌کنم ما و پرسپولیس جزو شانس‌های اصلی باشیم هر چند که دیگر مدعیان قهرمانی هم شانس دارند و برای ما قابل احترام هستند. نظرم  این است که نتیجه بازی با پرسپولیس تا حدود زیادی تکلیف قهرمانی را مشخص خواهد کرد.

ایمانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش درباره جدال مستقیم با پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام گفت: ما بازی‌های مستقیم با رقیبان‌مان را بردیم و پرسپولیس را هم شکست خواهیم داد. شخصا منتظر این تیم هستم تا به تبریز بیاید و انتظار این بازی بزرگ و مهم را می‌‎کشم. من عاشق بازی‌های سخت هستم و مطمئن باشید تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد ممکن را در زمین مسابقه داشته باشم. شک نکنید که پرسپولیس در تبریز امتیاز نخواهد گرفت.

هافبک تراکتورسازی در خصوص کار کردن با ژرژ لیکنز نیز گفت: زمان زیادی نیست که با این مربی کار می‌کنم و باید بگویم که لیکنز یک مربی باتجربه و کاربلد است. بازیکنان و کادر فنی برای قهرمانی تلاش می‌کنند و مدیریت باشگاه از جمله آقای زنوزی هم بستر لازم را برای موفقیت فراهم کرده‌اند. ما از حمایت هواداران هم بهره می‌بریم که واقعا فوق‌العاده هستند و به همین دلیل کار را برای ما آسان می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwbo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر ساعت سه مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر