تاریخ انتشار: 1398/01/21 17:54
کد خبر: 103935

حواشی خط خوردن عالیشاه ادامه دارد!

با تمدید قرارداد بشار، جا برای بازیکنان دیگر تنگ شد و شاید عالیشاه هم از این موضوع شاکی و عصبانی است.
حواشی خط خوردن عالیشاه ادامه دارد!

امید عالیشاه در اواخر نیمه نخست دیدار تیمش مقابل پیکان از روی نیمکت ذخیره‌ها قهر کرد و به حالت اعتراض، مستقیماً به رختکن رفت. بعد از بازی نیز، مصاحبه تندی انجام داد و همه را تهدید به افشاگری در پایان فصل در مورد ادامه یافتن نیمکت‌نشینی‌هایش کرد. برخی تصور می‌کردند اعتراض اصلی این بازیکن نسبت به حضور ماریو بودیمیر در ترکیب اصلی است و او در پایان فصل می‌خواهد در مورد نورچشمی بودن این بازیکن کروات، صحبت کند، اما بودیمیر، مهاجمی نیست که همیشه فیکس باشد و جای عالیشاه را تنگ کند. اگر او بازی نکند، باز هم بازیکنانی هستند که به جایش به میدان می‌روند.

با این حساب مشکل اصلی عالیشاه، فقط بودیمیر نیست و شاید او از مسائل دیگری ناراحت و شاکی باشد. یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در این مورد، مطالب جالبی را عنوان کرد: «ما نمی‌دانیم عالیشاه چه حرفی می‌خواهد در پایان فصل به زبان بیاورد، اما موضوع مهم اینجاست که در نیم‌فصل، هنگامی که مذاکرات برای تمدید قرارداد با بشار رسن را پیگیری می‌کردیم، بشار معتقد بود با حضور این همه بازیکن که در پست هافبک، وینگر و مهاجم در پرسپولیس حضور دارند، کار برای بازی کردن او سخت می‌شود و بهتر است از پرسپولیس جدا شده و به تیمی برود که همیشه در ترکیب اصلی آن در میدان حضور یابد، اما به نوعی، به این بازیکن وعده‌هایی داده شد که در ترکیب اصلی می‌ماند و بازی هم می‌کند. به معنای دیگر، با تمدید قرارداد بشار، جا برای بازیکنان دیگر تنگ شد و شاید عالیشاه از این موضوع شاکی و عصبانی بود که آن حرف‌ها را زد و حالا هم کارش به خط خوردن نامش از لیست بازی با الاهلی کشید.»

اگر این شایعات، واقعیت داشته باشد، باید از شرایط ماندن بشار در پرسپولیس متعجب شد هر چند مدیربرنامه‌های این بازیکن بار‌ها اعلام کرده او بدون هیچ شرطی با باشگاه به توافق رسید و گفت می‌خواهد در پرسپولیس به کارش ادامه دهد. به هر حال وضعیت عجیبی در باشگاه پرسپولیس حکمفرما شده و نکته مهم‌تر اینجاست که هیچ بازیکنی به حرف‌های عالیشاه واکنشی نشان نداد.

خبر ورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kx5kv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای تقوی!پرسپولیسی‌ها برای باخت تیم‌ملی لحظه‌شماری نکردند!