تاریخ انتشار: 1398/01/21 18:02
کد خبر: 103934

رسن: بازی بعدی مقابل الاهلی بسیار تعیین کننده است

هافبک عراقی پرسپولیس عنوان کرد بازی بعدی پرسپولیس مقابل الاهلی در دور رفت بسیار تعیین کننده خواهد بود.
رسن: بازی بعدی مقابل الاهلی بسیار تعیین کننده است

بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس در دو فصل گذشته نمایش قابل قبولی در ترکیب تیم برانکو داشته است.سایت رسمی لیگ قهرمانان آسیا به همین مناسبت با هافبک عراقی پرسپولیس مصاحبه ترتیب داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس مقابل الاهلی با گل زلاتانی شجاع خلیل زاده پرده گل را باز کرد و در نهایت  با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت. 

رسن گفت:ما سه بازی مهم دیگر در پیش داریم که باید به پیروزی برسیم و جواز صعود را کسب کنیم.البته ایرانی‌های زیادی در امارات از ما حمایت کردند و این سناریو در دو بازی هم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همانطور که می دانید بازهای فشرده و سفرهای بسیاری برای پرسپولیس وجود دارد و ما همیشه تحت فشار هستیم، اما خوشبختانه همه بازیکنان ما چه بازیکنان اصلی و نیمکت نشین در سطح بالای قرار دارند.

رسن در مورد حمایت هواداران گفت: می خواهم به طرفدارانی که از ما در دبی حمایت می کردند تبریک بگویم. آنها منبع قدرت برای ما بودند.ما در لیگ برتر مدعی هستیم و به دلیل دیدارهای حساس فشار بسیار بزرگی روی ما وجود دارد. ، اما به لطف مربی و کادر فنی همه بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند. 

ملی پوش عراقی اظهار داشت:"در یک گروه بسیار دشوار قرار داریم . پاختاکور پنج امتیاز دارد، السد چهار و الاهلی 3 و با این شرایط کار در این گروه سخت تر شده است، بنابراین این سه بازی برای ما بسیار مهم است.گرچه در گام اول نمایش ضعیفی داشتیم اما در ادامه بهتر شدیم و 3 امتیاز بازی دیروز کمک بسیاری به ما کرد.البته این شکست باعث خواهد شد تا الاهلی به خود بیاید و تیم های بعدی کار سختی مقابل آنها خواهند داشت.

وی ادامه داد: برانکو نشان داده که مربی با تجربه‌ای است و در فصل 2015 و 2017 به خوبی همگان شاهد این امر بودند حضور در فینال و نیمه نهایی لیگ قهرمانان مهر تاییدی بر این امر است.ما می دانستیم که این یک مسابقه بسیار دشوار است و برای هر دو تیم مهم ، مخصوصا برای ما، چون پس از دو بازی تنها یک امتیاز داشتیم.این پیروزی بسیار مهم بود و در حال حاضر ما به السد، الاهلی و پاختاکور نزدیک هستیم، بنابراین بازی بعدی  تعیین کننده خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwrlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور ستاره پرسپولیس در ترکیب اصلی سرخ پوشان