تاریخ انتشار: 1398/01/21 18:40
کد خبر: 103930

داوری که برای استقلال شانس می آورد!

محمدحسین زاهدی‌فرد که از سوی کمیته داوران به عنوان داور دیدار حساس هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در اصفهان بین سپاهان و استقلال انتخاب شده است.
داوری که برای استقلال شانس می آورد!

محمدحسین زاهدی‌فرد تاکنون ۹ بار برای استقلال در لیگ برتر سوت زده است. این داور جوان که چند سالی است به لیست اِلیت آمده از لیگ شانزدهم سابقه قضاوت برای استقلال را دارد و در همان فصل، چهار بار برای آبی‌پوشان تهرانی سوت زده و نکته جالب‌تر اینکه بازی این تیم برابر سپاهان را در تهران قضاوت کرده است!

سپاهان با زاهدی‌فرد به استقلال باخت

سپاهان در لیگ شانزدهم و در هفته سی‌ام در تهران با نتیجه ۲ بر یک به استقلال باخت. گل‌های استقلال در آن دیدار را جابر انصاری و فرشید باقری به ثمر رساندند. تک‌گل سپاهانی‌ها را نیز مهرداد محمدی به ثمر رساند.

آمار مثبت نتایج استقلال با زاهدی‌فرد

استقلال در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم (جاری) به ترتیب ۲، یک و ۲ پیروزی به دست آورده تا با ۵ برد از ۹ دیداری که زاهدی‌فرد در لیگ برتر برایش قضاوت کرده، خاطره خوبی از داوری‌هایش داشته باشد. در لیگ شانزدهم ماشین‌سازی (۰-۳) و سپاهان (۱-۲) را شکست داد. در لیگ هفدهم سپیدرود رشت را ۲ بر یک مغلوب کرد و در لیگ جاری نیز استقلال خوزستان (۰-۱) و سایپا (۱-۲) را از پیش‌رو برداشت.

تنها باخت استقلال با این داور

استقلالی‌ها فقط یک بار با قضاوت زاهدی‌فرد طعم تلخ شکست را چشیده‌اند و آن دیدار برابر سایپا در لیگ هفدهم بوده است. مسابقه‌ای که سایپا با پنالتی‌ای که زاهدی‌فرد برای این تیم گرفت، توسط محمد عباس زاده به گل برتری دست یافت و برنده شد!

۳ تساوی در دو فصل

از این تعداد بازی‌های استقلال که با سوت زاهدی‌فرد برگزار شده ۳ مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در فصل شانزدهم استقلال دو بار در تهران با سیاه‌جامگان (۱-۱) و باز هم در خانه با ماشین‌سازی (۲-۲) مساوی کرد و در لیگ جاری نیز دیدار رفت برابر پدیده خراسان را بدون گل (صفر-صفر) به پایان برد.

پاقدم خوب زاهدی‌فرد

استقلال در دیدار جمعه این هفته بار دیگر باید با قضاوت همین داور به میدان برود که سابقه شکست دادن سپاهان را هم با سوت او در کارنامه دارد.

خبر ورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnw99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال حق شرکت در تمرینات را ندارد!