تاریخ انتشار: 1398/01/21 19:12
کد خبر: 103926

منشا: پیروزی مقابل الهلال ۶ امتیازی بود

مهاجم نیجریه‌ای استقلال معتقد است این تیم هنوز شانس قهرمانی در لیگ را دارد.
منشا: پیروزی مقابل الهلال ۶ امتیازی بود

گادوین منشا در خصوص برتری تیمش برابر الهلال گفت: بازی سختی بود. ما می‌دانستیم که برای صعود باید در این بازی برنده شویم و خوشبختانه با برد برابر الهلال امیدمان به صعود بیشتر شد. این برد به اندازه ۶ امتیاز برای ما ارزش داشت چرا که هم شانس صعودمان را بالا بردیم و هم بعد از اتفاقاتی که در روز‌های گذشته برایمان رقم خورده بود به آرامش رسیدیم.

وی در ادامه در خصوص بازی با سپاهان گفت: این بازی برای هر دو تیم سخت و مهم است. هر دو در رقابت فشرده با هم هستیم و به برد در این بازی نیاز داریم. همان طور که در بازی با الهلال با تمام توان مان به میدان رفتیم در این بازی هم با تمام انگیزه و توان مان بازی خواهیم کرد تا با برتری در این بازی بتوانیم مدعی قهرمانی باقی بمانیم.

منشا در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. خیلی‌ها ما را از پیش بازنده بازی با الهلال می‌دانستند، اما ما در این بازی برنده شدیم. به همین دلیل الان هم استقلال شانس قهرمانی دارد و ما می‌توانیم با برتری در بازی هایمان منتظر لغزش رقبا باشیم تا شانس قهرمانی خود را بیشتر کنیم.

بازیکن استقلال در ارتباط با شرایط خود اعلام کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و آماده هستم. هر وقت و هر جا کادر فنی استقلال صلاح بدانند برای تیم بازی می‌کنم تا بتوانم مفید باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279x6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسرت انتقام را به دل الهلالی‌ها می‌گذاریم