//
کدخبر: ۱۷۹۳۶۳ //

دیدار استقلال-سپاهان قابل پیش‌بینی نیست

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: خط دفاع آبی‌پوشان به یک هماهنگی خوب دست پیدا کرده و مقابل الهلال نمایش خوبی از خود به جای گذاشت.

 دیدار استقلال-سپاهان قابل پیش‌بینی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

بهتاش فریبا در خصوص پیروزی استقلال برابر الهلال عربستان اظهار داشت: بازیکنان استقلال شروع خوبی داشتند و توانستند به یک برد خوب هم دست پیدا کنند. آنها کاملاً بر بازی مسلط بوده و با تغییراتی که در ترکیب به وجود آمده بود، توانستند حریف قدرتمند خود را شکست داده و سه امتیاز حساس را از آنِ خود کردند.

وی تأکید کرد: با اینکه کسی فکر نمی‌کرد استقلال بتواند برابر الهلال قدرتمند به پیروزی دست پیدا کند، اما ارائه یک بازی هجومی و هماهنگ باعث شد تا این تیم در این دیدار موفق بوده و در پایان هم با پیروزی برابر الهلال، شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی برای استقلال رخ داده که تا قبل از دربی شرایط خوبی داشت اما مقابل پرسپولیس و سایپا بد بود ولی برابر الهلال عملکرد بسیار خوبی داشت؟ گفت: در برابر پرسپولیس، استقلال بازی خوبی انجام داد. به نظر من، قرمزپوشان تهرانی برابر استقلال فقط یک موقعیت داشتند که توانستند به دلیل اشتباهات فردی، وارد دروازه کنند اما در مجموع این استقلال بود که کاملاً بر بازی مسلط بود، چند موقعیت گل داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.

فریبا ادامه داد: در دربی شرایط روحی حرف اول را می‌زند، این دیدار بسیار حساس است و هر تیمی که بازنده باشد، تا چند روز شرایط سختی برایش به‌وجود می‌آید و ما دیدیم که در مقابل سایپا هم این روند ادامه داشت و استقلال عملکرد قابل قبولی برابر نارنجی‌پوشان تهرانی نداشت اما هر چه از دربی گذشت، شرایط استقلال بهتر شد و توانست یک بازی خوب را برابر الهلال انجام دهد.

وی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی برابر سپاهان ساده نیست، هر دو تیم شرایط ویژه‌ای در جدول دارند، اختلاف امتیازی آنها نزدیک است و هر دو به دنبال رسیدن به جایگاه بالاتر و حتی قهرمانی در پایان فصل هستند. سپاهان و استقلال هر دو به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارند و من معتقدم اگر استقلال بتواند همانند بازی برابر الهلال، منطقی و بدون اشتباه بازی کند، مطمئناً برنده بازی خواهد بود.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: تساوی دردی را از دو تیم دوا نمی‌کند؛ آنها اگر می‌خواهند در کورس قهرمانی بمانند، باید این بازی را با پیروزی به پایان برسانند بنابراین اعتقاد دارم شرایطی که در این بازی وجود دارد، باعث خواهد شد شاهد یک جدال تماشایی از این دو تیم باشیم.

فریبا با اشاره به پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار استقلال و سپاهان خاطرنشان کرد: این دیدار قابل پیش‌بینی نیست چون هر دو تیم برای برد به میدان می‌آیند و مطمئناً هر تیمی که از لحظات به دست آمده، استفاده کند، برنده این دیدار خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان