تاریخ انتشار: 1398/01/23 00:37
کد خبر: 103755

پیش بازی سپاهان - استقلال؛ جدالی شش امتیازی مدعیان در نقش جهان

در یکى از بازى هاى جذاب هفته بیست و پنجم لیگ برتر دو تیم سپاهان و استقلال به مصاف هم مى روند.
پیش بازی سپاهان - استقلال؛ جدالی شش امتیازی مدعیان در نقش جهان

فردا بازى جذابى بین دو تیم بالانشین سپاهان اصفهان و استقلال تهران برگزار مى شود که یکى از جذاب ترین بازى این فصل مى باشد.

امیر قلعه نویى که سابقه سه قهرمانى با تیم استقلال تهران در لیگ برتر دارد اکنون مقابل تیم سابق خود قرار گرفته است.زرد پوشان اصفهانى که با تساوى هاى بد موقع در بازى هاى کمى از صدر جدول فاصله دارند امید دارند که با برد در بازى خانگى بتوانند شانس خود را براى قهرمانى حفظ کنند،و براى رسیدن به این هدف بر روى سرمربى خود حساب ویژه اى کردند.

استقلال تهران که در سال ٩٨ شرایط خوبى را در لیگ دنبال نمى کند و با باخت در شهرآورد دچار حاشیه شد،توانست با برد تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا روحیه خود را بازیابد و با روحیه بهتر به مصاف تیم سپاهان برود

هرچند که آبى هاى پایتخت امید چندانى به قهرمانى در این فصل لیگ برتر ندارند اما همچنان بر روى کاغذ شانس داشته و دوست دارند با برد در این دارد هم انتقام بازى رفت را بگیرند و خود را به امیر قلعه نویى اثبات کنند و شانس هاى باقى مانده براى قهرمانى را در این بازى جست و جو کنند. این بازى روز جمعه از ساعت ١٧:٤٥ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار مى شود.

دیدار رفت با تک گل کى روش استنلى به سود طلایى پوشان سپاهان به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwrjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لیست استقلال مقابل سپاهان: چهار غایب بزرگ