تاریخ انتشار: 1398/01/23 11:21
کد خبر: 103746

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

امیرقلعه نویی در شرایطی باید تیمش را برای مصاف با استقلال آرایش دهد که سیاوش یزدانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

 هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر امروز روز دوم را دنبال می کند و در حساس ترین مسابقه سپاهان از ساعت ۱۷:۴۵ در نقش جهان از استقلال پذیرایی می کند.

طلایی پوشان که طی سه دیدار اخیر ۴ امتیاز را مقابل نساجی مازندران و ذوب آهن از دست داده اند، در دیدار برابر استقلال به هیچ وجه دوست ندارند این اتفاق رخ دهد و به احتمال فراوان شاهد ارائه یک بازی هجومی از شاگردان امیرقلعه نویی خواهیم بود تا نگذارند امتیازی از این دیدار به استقلال برسد.

البته که سپاهان مقابل استقلال در خط دفاعی با غیبت یزدانی مواجه است و خالد شفیعی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت ولی قلعه نویی پس از یک بازی محرومیت بار دیگر می تواند از کی روش در ترکیب اصلی تیمش بهره ببرد.

پس همانطور که در تمام بازی های گذشته شاهدش بوده ایم، پیام نیازمند در خط دروازه بازی خواهد کرد و پورقاز و شفیعی دو مدافع میانی تیم خواهند بود. در پست دفاع چپ سعید آقایی بازی خواهد کرد و در پست دفاع راست حسن جعفری. این احتمال هم وجود دارد که محمد ایران پوریان پس از مصدومیت پس از مدت ها به ترکیب اصلی بازگردد.

مهدی کیانی مانند همیشه در سیستم ۳-۳-۴ تک هافبک تدافعی تیم خواهد بود و کومان هم یک خط جلوتر از او بازی خواهد کرد. مهم ترین ابهام برای حدس زدن ترکیب سپاهان، سومین بازیکن خط میانی است. در صورتی که سپاهان بخواهد به دنبال سه امتیاز باشد و همین حدس هم با توجه به میزبان بودن وجود دارد، محمد کریمی و چند بازیکن دیگر در اختیار قلعه نویی هستند که در چند بازی گذشته انتخاب اول محمد کریمی جوان بوده است ولی نمی توان از شانس بازیکنان باتجربه ای نظیر علی محمدی و به خصوص محسن مسلمان به سادگی عبور کرد.

در نهایت انتظار می رود سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و استنلی کی روش سه مهاجم اصلی تیم باشند؛ در این خط هم محمد ابراهیمی پس از مدت ها به فرم بازی بازگشته و اگر قلعه نویی برنامه ای برای استفاده در ترکیب اصلی نداشته باشد، احتمال حضور نامش میان سه تعویضی تیم کم نخواهد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند – سعید آقایی، عزت پورقاز، خالد شفیعی، حسن جعفری، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و استنلی کی روش.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg7jy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نام، مرتضی تبریزی؛ شغل، گل زدن به استقلال!