تاریخ انتشار: 1398/01/23 15:10
کد خبر: 103722

ستاره سپاهان آماده رقابت با استقلال

غیبت سیاوش یزدانی در دیدار برابر استقلال تهران برای دومین مرتبه خالد شفیعی را به قلب خط دفاعی طلایی پوشان بازخواهد گرداند.
ستاره سپاهان آماده رقابت با استقلال

سیاوش یزدانی در دیدار برابر نساجی مازندران با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد تا در دیدار حساس برابر استقلال به دلیل محرومیت از حضور در ترکیب تیمش جا بماند.

طی هفته های ابتدایی لیگ هجدهم معمولا امیرقلعه نویی به تناوب از خالد شفیعی، عزت پورقاز و سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی استفاده می کرد ولی هرچه پیش رفتیم، نمایش های مطمئن پورقاز و یزدانی کار را برای رسیدن خالد شفیعی به ترکیب اصلی دشوارتر کرد؛ چرا که آمار سپاهان در بخش دفاعی بهبود قابل توجهی به خصوص در هفته های اخیر نسبت به نیم فصل اول داشته است.

امیرقلعه نویی در دیدار رفت مقابل استقلال ترجیح داد تا از زوج پورقاز و شفیعی در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کند؛ دیداری که با تک گل استنلی کی روش به سود طلایی پوشان خاتمه یافت. 

در نیمه دوم آن مسابقه امیرقلعه نویی یکی از عجیب ترین تعویض های خود را در لیگ هجدهم انجام داد و با خارج کردن مهرداد محمدی از ترکیب اصلی، سیاوش یزدانی را وارد زمین کرد تا در کنار شفیعی در دفاع میانی بازی کند و عزت پورقاز را یک خط جلوتر به پست هافبک تدافعی ببرد؛ استراتژی‌ای که جواب داد و کی روش در دقیقه 81 موفق به گشودن دروازه آبی پوشان شد و سه امتیاز ارزشمند در پایان به حساب سپاهانی ها واریز شد.

روز آینده بار دیگر به احتمال فراوان امیرقلعه نویی از زوج پورقاز و خالد شفیعی استفاده خواهد کرد؛ شفیعی اگرچه طی نیم فصل دوم فقط یک بار برای تیمش در تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن به میدان رفته است، ولی روز آینده گزینه اول سرمربی سپاهان برای چینش قلب خط دفاعی اش خواهد بود تا پس از دیدار برابر ذوب آهن که عزت پورقاز به دلیل محرومیت غائب بود، یک بار دیگر شاهد تغییر در زوج خط دفاعی سپاهان باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg78y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: برای پیروزی آمده بودیم اما متاسفانه بازی مساوی شد