تاریخ انتشار: 1398/01/23 18:29
کد خبر: 103703

اعتراض لیکنز به عملکرد فروزان و تذکر داور به دست‌نشان

سرمربی تراکتورسازی در چند نوبت از عملکرد بازیکنان و گلر تیم ابراز نارضایتی کرد.
اعتراض لیکنز به عملکرد فروزان و تذکر داور به دست‌نشان

بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت در دقیقه 52 مسابقه اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند، ضربه مهاجم این توپ در حالتی نامتعادل به دست میثم تهیدست مدافع سپیدرود رشت برخورد کرد و داور در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در دقایقی از مسابقه به عملکرد داور مسابقه اعتراض داشته و با تذکر داور مسابقه مواجه شد.

* محمد بلبلی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت با خطای تراکتوری‌ها نقش بر زمین شده و بازیکنان تراکتورسازی بی‌توجه به این مسئله به بازی ادامه دادند، عدم ارائه بازی فیرپلی از سوی تیم تراکتورسازی تبریز با اعتراض شدید بازیکنان، هواداران و کادر فنی سپیدرود رشت مواجه شد.

* جورج لیکنز در چند نوبت از عملکرد بازیکنان تراکتورسازی به‌ویژه گلر این تیم ابراز نارضایتی کرد و اعتراض خود را با حرکت دست‌نشان داد.

* تراکتورسازی تبریز در دقیقه 43 مسابقه در موقعیتی آفساید توسط استوکس به گل دست‌یافت، داور مسابقه پیش از ضربه در سوت خود به نشانه آفساید دمیده و مهاجم تراکتور بدون توجه به سوت داور به بازی ادامه داد، این موضوع با اعتراض شدید علی بهارمست سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت به داور چهارم مسابقه مواجه شد.

* تیم فوتبال سپیدرود رشت در نیمه دوم با تأخیر وارد زمین شد.

* هواداران دو تیم در نیمه دوم در دقایقی از مسابقه علیه یکدیگر شعار داده و با شعارهای منشوری یکدیگر را خطاب قرار دادند.

* مهرداد بایرامی پس‌ از اینکه گل دوم خود را به ثمر رساند برخلاف گل نخست به خوشحالی پرداخته و شادی خود را با هواداران سپیدرود رشت تقسیم کرد.

* هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از گل سوم تیمشان، نادر دست‌نشان را با شعار «نادر امپراطور» مورد تشویق قرار دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48axew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری یک نیمه‌ای سپیدرود مقابل تراکتورسازی