//
کدخبر: ۱۷۹۶۹۲ //

صنعت نفت ۱ - پارس جنوبی ۰؛ آبادانی ها فاتح جدال طلایی پوشان جنوبی

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران، دو تیم صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان صنعت نفت آبادان و هوادارانش پس از هفته ها طعم پیروزی را در لیگ برتر چشیدند.

صنعت نفت 1 - پارس جنوبی 0؛ آبادانی ها فاتح جدال طلایی پوشان جنوبی
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی در دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19 امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.بازی با سوت وحید کاظمی آغاز می شود. بازی بیشتر در میانه های زمین دنبال می شود.

میلاد جهانی در دقیقه 41 موفق به زدن گل اول زردپوشان آبادانی در این دیدار می شود. حرکت میلاد جهانی در به ثمر رسیدن این گل جالب توجه بود. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم نمی افتد تا صنعت نفت با پیروزی 1-0 به رختکن برود.

 نیمه دوم بازی با سوت قاضی میدان شروع می شود. بازیکنان پارس جنوبی جم برای جبران نتیجه نیمه اول پا به میدان می گذارند. تا دقیقه 70 نتیجه بازی با همان تک گلِ میلاد جهانی دنبال می شود. دقیقه 80، ضربه سیف اللهی به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی دروازه صنعت نفت به بیرون می رود.

 این برد زردپوشان اگر تا پایان ادامه یابد، صنعت نفت پس از 9 هفته می تواند صاحب یک برد دیگر در لیگ برتر شود. آخرین بار ابادانی ها در هفته 15 توانسته بودند سایپا را 2-1 شکست دهند. داور بازی 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام می کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه های دو تیم صورت نپذیرفت تا صنعت نفت با نتیجه 1-0 پیروز دیدار خود در هفته بیست و پنجم باشد.

نویسنده: محمد تقی یاهو

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان