تاریخ انتشار: 1398/01/24 15:47
کد خبر: 103610

عکس | راز شادی غیر منتظره شفر و آبی ها در نقش جهان

جشن آبی ها در نقش جهان به اندازه ای پر شور برگزار شد که حالا حتی معاون باشگاه نیز منتقد آن شده است.

کسب برد بعد از دو هفته در لیگ برتر و آن هم بعد از تصمیم جنجالی زاهدی فر در دقیقه 85 مبنی بر مردود اعلام کردن گل علی کریمی که بازتاب های زیادی داشت باعث شد تا آبی پوشان جشن برد خود را پرشور برگزار کنند؛ رفتاری که با انتقاد محمود فکری پیشکسوت استقلال همراه شد و در ادامه علی خطیر معاون ورزشی استقلال در گفت و گوی رادیویی نسبت به آن انتقاد کرد.

وینفرد شفر و استقلال در شرایطی این برد را در آخرین ثانیه مسابقه کسب کردند که با توجه به اتفاقات بعد از دربی به شدت زیر فشار بودند و در لیگ برتر نیز شرایط برای این تیم به خوبی پیش نرفته بود تا استقلال قبل از این دیدار بزرگ، شرایط خیلی خوبی نداشته باشد به ویژه آنکه شفر بیش از همیشه تحت فشار بود که هیچگاه نتوانسته در بازی های بزرگ، برنده باشد.

این اما همه آنچه بر استقلال طی روزهای گذشته رفت، نبود و اتفاقات داخلی باشگاه که همچنان باعث بروز اختلافاتی شده باعث شده بود تا بازیکنان و شفر به شدت تحت فشار باشند. اتفاقاتی که باعث شده تا گسلی عمیق میان رختکن و مدیران باشگاه ایجاد شود که این گسل طی هفته های اخیر نیز با وجود برخی اقدامات هنوز پر نشده و شاهد آن هستیم که برخی اتفاقات مانند عدم تمدید قرارداد لیست مد نظر شفر و یا عدم تعیین تکلیف وضعیت فرشید باقری در کنار برخی حواشی دیگر  که فعلا رسانه ای نشده، اختلافات را پر رنگ کرده که دوباره در حاشیه این برد ها قرار گرفته است.

وینفرد شفر و استقلال

وینفرد شفر و استقلال پس از برد مقابل سپاهان اصفهان

کسب پیروزی در این شرایط و البته تغییر شرایط به نفع شفر و اعضای رختکن که باعث شده حالا او دوباره دست بالا را داشته باشد زیر فشار شدیدی که آبی ها احساس می کردند، دلیل اصلی جشنی بود که از استقلال در نقش جهان انتظار نمی رفت. دلایلی که با گذشت زمان مطمئنا با روشن شدن جنبه های بیشتر آن می تواند معادلات استقلال را تحت تاثیر قرار دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw7qe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گوجه بازی استقلال را متوقف کرد!