تاریخ انتشار: 1398/01/28 19:32
کد خبر: 103070

ذوب آهن 0 - پرسپولیس 0؛ یک امتیاز حاصل کار سرخپوشان در فولاد شهر

ذوب آهن و پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ به تساوی بدون گل رضایت دادند.
ذوب آهن 0 - پرسپولیس 0؛ یک امتیاز حاصل کار سرخپوشان در فولاد شهر

بازی جذاب آغاز شد و دو تیم میل هجومی داشتند، دقیقه 2 ضربه ایستگاهی ذوب آهن با ارسال محمدرضا حسینی همراه شد که با ضربه سر هادی محمدی توپ در دستان بیرانوند قرار گرفت. دقیقه 4 توپ ارسالی بازیکن ذوب آهن از جناح چپ در محوطه جریمه به اوساگونا رسید که ضربه سر این بازیکن را بیرانوند دفع کرد تا توپ راهی کرنر شود. بازیکنان ذوب آهن توپ و میدان را در  اختیار گرفتند و پرسپولیسی ها را تحت فشار قرار دادند.

دقیقه 11 محمد نادری پشت محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد که شوت زمینی این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه مظاهری عبور کرد. بازیکنان پرسپولیس کم کم خود را از زیر فشار خارج کردند تا بازی متعادل شود. دقیقه 23 ضربه ایستگاهی پرسپولیس با ارسال مهدی ترابی همراه شد که از تمام بازیکنان عبور کرد تا توپ به بیرون برود.

بازی در 15 دقیقه دوم این نیمه، مانند 15 دقیقه ابتدایی نبود و دو تیم بیشتر در میانه میدان توپ را در اختیار داشتند. دقیقه 40 ضربه ایستگاهی ذوب آهن با ارسال محمدرضا حسینی همراه شد که با واکنش به موقع بیرانوند توپ به کرنر رفت. در ادامه بازی دیگر اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول این دیدار حساس با تساوی بدون گل پایان یابد و بازیکنان راهی رختکن شوند.

در همان ابتدای نیمه دوم بیرانوند شوت بازیکن ذوب آهن را دفع کرد تا دروازه تیمش باز نشود. دقیقه 53 توپ ارسالی بشار رسن در دهانه دروازه ذوب آهن به علیپور رسید اما این بازیکن نتوانست توپ را کنترل کند تا فرصتی طلایی را از دست دهد. دقیقه 58 کرنر ارسالی محمدرضا حسینی به اوساگونا رسید که ضربه سر خطرناک این بازیکن را علیرضا بیرانوند از روی خط دروازه دفع کرد. دقیقه 61 علی علیپور در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

 دقیقه 65 توپ ارسالی بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه پرسپولیس به اوساگونا رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ از بالای دروازه عبور کرد. دقیقه 70 سیامک نعمتی با توپربایی توانست در پشت محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شود که شوت او در دستان مظاهری قرار گرفت. دقیقه 88 کرنر ارسالی مهدی ترابی با ضربه سر محمد نادری به شکل خطرناکی از کنار دروازه ذوب آهن عبور کرد تا همچنان هیچ گلی را در بازی شاهد نباشیم. در دقایق پایانی پرسپولیسی ها فشار زیادی ایجاد کردند رشید مظاهری به خوبی توپ را دفع می کرد تا دروازه تیمش باز نشود.

ترکیب دو تیم:

ذوب آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر، اوساگونا، محمد زبیر نیک نفس، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygmeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس رکورد منصوریان درهم شکست